dierenarts is weer geweest (pees)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

dierenarts is weer geweest (pees)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 21:40

Vandaag de 5e scan laten maken van het rechtervoorbeen van mijn paard (in oktober heeft hij een peesblessure opgelopen Huilen ).
Pees is nu zo goed als genezen, er zit nog een piepklein restje beschadiging, maar dat zit zodanig ingekapseld dat het geen kwaad kan. De pees zelf is nog wat week (dikker dan normaal) en zou eigenlijk een stuk harder moeten zijn Boos! . De DA zei dat de kans op herhaling aanwezig is .... balen!
Na bijna 7 maanden stappen mogen we nu toch elke dag 5 minuutjes draven ! Afwachten of het goed gaat.
Ben blij, maar toch ook weer niet echt.

anoukje

Berichten: 450
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:50

wat vervelend! hopen dat het beter wordt!

mightymuts2
Berichten: 100
Geregistreerd: 11-04-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:54

Ik ben nu ook aan het stappen met mijn pony,ik weet wat je voelt.Over 6 weken weer een scan duimen maar..

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:10

mijn shetlander had ook iets met zijn pesen, maar ze konden niet goed vinden of er nu werkelijk wat mis mee was. heeft nog een half jaar stil moeten staan. en kon bijna geen stap meer verzetten, dus toen maar laten inslapen (om het beestje pijn te laten lijden had ie niet verdient!!) ik weet wat jullie voelen en ik hoop dat het snel beter gaat!
succes.

groetjes elise Party!!

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 23:20

Citaat:
Ik ben nu ook aan het stappen met mijn pony,ik weet wat je voelt.Over 6 weken weer een scan duimen maar..


Hé, bedankt,mightymouse2!
Ik weet ook wel dat het lang gaat duren en het komt ook vast weer goed! En ik ga voor jou zeker duimen *LOL* en intussen veel succes met je pony OK dan!

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 10:04

Gefeliciteerd! Ik zou gewoon blijven stappen op de harde bodem met hem om de pees sterk te houden. Doe ik ook met mijn paard en die is inmiddels alweer drie jaar goed.