Al weer een jaar terug... Tweeling...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 24012
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Al weer een jaar terug... Tweeling...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 13:02

Het is al weer een jaar terug dat ik sochtends om 8 uur werd gebeld.
Mijn zusje: "Tancreda aan de telefoon", ik snapte er natuurlijk geen snars van, hoe kon ik nou gebeld worden door een paard dat ook nog eens al een half jaar dood was Rolleyes

Ik nam de hoorn wat vertwijfeld aan, tot ik de stem van de boer zijnv rouw hoorde. "Je merrie is vannacht om een uurtje of 3 bevallen van een hengsten tweeling!!!" Ik schrok me helemaal kapot, gelijk tranen met tuiten en trillen.
Snel in de kleren geschoten, en nog nooit zo snel bij de paarden geweest. Daar lag Genderose met haar twee zoontjes.

De schatjes Lovers Lovers

Die muppies. Denk nog wel eens terug aan onze nachtjes oppas zijn voor Wiskey. Heel vermoeiend, maar ook zo ontzettend leuk. Elk uurtje meneer op de pootjes helpen, een half flesje geven, dan even door het gangpad met hem lopen. Hij liep gewoon zelf, en droppie en de andere katten moesten op de hoede zijn, want dan liet Wiskey zijn 'rennetje' zien Haha! Dan soms rende hij snel naar zijn hokje toe, deed daar een plasje en kwam weer om verder te wandelen Lovers De schat.
Zonde dat hij het niet heeft mogen halen...

Vandaag zouden ze dus 1 jaar worden. Ben benieuwd of de baasjes van Woddie er wat mee gaan doen Knipoog
Het liefst zou ik even naar het grafje van Wiskey gaan, maar ik weet ten eerste niet precies waar het wsa, en ten tweede ligt hij in het landje tussen de huizen in, en er dus altijd wel iemand kijkt... En ik heb liever privicy. Maar ik denk dat ik het toch niet zou kunnen vinden, denk dat er niets meer van te merken is, en het gras al weer groeit. Jammer...

Wodka gefeliciteerd met je eerste verjaardag *LOL* (als kado wordt hij volgend week gecastreerd Knipoog)

Fototjes: http://paarden.serveronline.nl/viewtopic.php?t=11844


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:30

Ik heb nog even weer de foto's bekeken, werd er weer stil van.. Die lieve Wiskey.. Ach gut

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:33

Idd jammer dat het zo gelopen is met wiskey...Ach gut

en natuurlijk gefeliciteerd met wodka jullie hadden hem
geen beter kado kunnen geven Haha! Knipoog

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:56

Gefeliciteerd met Wodka Haha!
Daar gaan we iets op drinken Tong uitsteken

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 15:23

Jammer dat een van die kleintjes is overleden. Het risico is altijd groot met een tweeling. Ze leken ook echt zo op elkaar. Je kan wel zien dat je enorm van die 2 een tijdje hebt kunnen genieten misschien was het niet lang, maar hij zal zo wel altijd in je gedachten blijven.

gr

Tancreda4

Berichten: 24012
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 18:31

Tropico schreef:

en natuurlijk gefeliciteerd met wodka jullie hadden hem
geen beter kado kunnen geven Haha! Knipoog


Wij hebben het niet gegeven hoor Haha! Als hij hier nog was had hij een mooie taart gekregen vol lekkers.
Nee, zijn nieuwe baasjes zijn de bedenkers Haha!

Tancreda4

Berichten: 24012
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 18:33

Makhali schreef:
Jammer dat een van die kleintjes is overleden. Het risico is altijd groot met een tweeling. Ze leken ook echt zo op elkaar. Je kan wel zien dat je enorm van die 2 een tijdje hebt kunnen genieten misschien was het niet lang, maar hij zal zo wel altijd in je gedachten blijven.

gr


Ja, ik ben erg blij dat ik Wiskey nog twee weken heb gekend, al was het vooral de eerste week veel spanning en hard werken en vechten.
Maar het was ehct zo'n schatje! Hij was erg op mensen (niet naar zijn mamsie... Niet goed, maar het kon niet anders. In stal stond merrie gewoon op hem, liet hem links liggen, en keek niet naar hem op en niet voor hem uit (zij wilde hem niet accepteren, dus we wisten eigenlijk al dat hij het niet ging halen. Merrie voelde dat aan). Maar na de opleving op woensdag hadden we totaal niet verwacht dat hij de volgende dag dood ging Verdrietig

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:49

Tancreda4"]
[quote="Makhali schreef:
Jammer dat een van die kleintjes is overleden. Het risico is altijd groot met een tweeling. Ze leken ook echt zo op elkaar. Je kan wel zien dat je enorm van die 2 een tijdje hebt kunnen genieten misschien was het niet lang, maar hij zal zo wel altijd in je gedachten blijven.

gr


Ja, ik ben erg blij dat ik Wiskey nog twee weken heb gekend, al was het vooral de eerste week veel spanning en hard werken en vechten.
Maar het was ehct zo'n schatje! Hij was erg op mensen (niet naar zijn mamsie... Niet goed, maar het kon niet anders. In stal stond merrie gewoon op hem, liet hem links liggen, en keek niet naar hem op en niet voor hem uit (zij wilde hem niet accepteren, dus we wisten eigenlijk al dat hij het niet ging halen. Merrie voelde dat aan). Maar na de opleving op woensdag hadden we totaal niet verwacht dat hij de volgende dag dood ging Verdrietig
[/quote]

Ook al waren het 2 zware weken volgens mij wel 2 weken om nooit te vergeten. Het was een ontzettend mooi veulen en dat voor een tweeling (die andere trouwens ook hoor). Merries voelen dat uitstekend aan als er iets gaat gebeuren.

Gelukkig dat de merrie de bevalling wel heeft overleefd en dat zijn andere wederhelft ook nog in leven is (zo kan je toch nog een beetje van beide veulens genieten, want hun tweeen waren een).

gr Nicole

Tancreda4

Berichten: 24012
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 19:50

Ja, ik was erg opgelucht dat Genderose er goed doorheen was gekomen.
Zat weken al in de stres, omdat ze zo anders was met drachtigheid dan de jaren daarvoor... Zat zo in angst om haar toen al te verliezen...

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:21

Hé leuk, je hebt nog concact met de mensen die Wodka hebben gekocht?
Hoe is het verder met hem? Ben benieuwd naar recente foto's als je die hebt.

Tancreda4

Berichten: 24012
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 21:46

Loolapelooza schreef:
Hé leuk, je hebt nog concact met de mensen die Wodka hebben gekocht?
Hoe is het verder met hem? Ben benieuwd naar recente foto's als je die hebt.


Een updatetje van Wodka: [VvdD] Kleine update van onze WODKA

We willen dolgraag langs, en zodra we het adres hebben gaan we zeker even bellen of we langs mogen komen. En dan volgen er natuurlijk bergen met fotos Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 10:04

Wat een lieve veulentjes zeg..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chan88, Stelvio, Tess__ en 137 bezoekers