GPG-beugeltest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 13:30

Die veiligheidsbeugels zien er ook wel goed uit, maar dat staat alleen niet zo elegant, ben ik bang.

Toos paardloos


curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:36

Fijn is het dat er vering in zit, voor buiten rijden rijd ik met die zwarte kunststoffen endurance beugels, daar zit in het brede draagvlak ook een soort van schok veerdende ........... in Haha!
Dat scheelt heel veel met een ritje van 3 uur.

Veel plezier ermee

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:41

Tja voor dressuur vind ik ze ook niet mooi Haha!
Ander fotootje:
Afbeelding

De verkoopprijs heb ik even nagevraagd: deze komt tussen ongeveer 100 en 110 euro, afhankelijk van de aantallen die een winkelier tegelijkertijd inkoopt.

Qua garantie gelden de normale wettelijke bepalingen.

Alle onderdelen van het veermechanisme zijn los na te bestellen.

Er komt een service voor onderhoud voor ca 22,50 inclusief verzendkosten voor degenen die het niet aandurven om dit zelf te doen Haha!

De precieze verkoopdatum van het nieuwe model is nog niet bekend, het oude model is voorlopig nog verkrijgbaar.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:48

Ik ga er binnenkort ook voor want met buitenrijden krijg ik met mijn springzadel steeds last van mijn knie

...Dreaming with my eye's wide open...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 15:22

Fabienne, is dit inside-information of staat dat ergens op een site?

Toos paardloos

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:25

Ik ben nu bezig met nieuwe beugels kiezen voor endurance, maar dan moet het voet-oppervlak toch echt wat dieper zijn. Nu zal het nog zo lekker veren, na 40 kilometer heb ik zere voetzolen. De echte endurancebeugels hebben een veel groter bodemoppervlak, heerlijk rijd dat...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 22:35

ArwenLune schreef:
Ik ben nu bezig met nieuwe beugels kiezen voor endurance, maar dan moet het voet-oppervlak toch echt wat dieper zijn. Nu zal het nog zo lekker veren, na 40 kilometer heb ik zere voetzolen. De echte endurancebeugels hebben een veel groter bodemoppervlak, heerlijk rijd dat...


Zijn er geen voetbedverbreders die op een normale beugel passen? Of kun je er geen veiligheidskap-ding opzetten, waardoor je draagvlak groter wordt?

Toos paardloos

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:44

Ja dat kan, maar voor die prijs zijn er ook kant en klare oplossingen... Niet elegant, maar daar gaat het ook niet om he...

Afbeelding
Met kooi:
Afbeelding

Flex-rides, zijn er ook met kooi..
Afbeelding

Of Podium...
Afbeelding

Die GPGs lijken me hierlijk voor gewoon rijden, ze zijn mooi onopvallend en niet zo lomp. Maar voor de lange afstanden word het toch zoiets als hierboven...

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:00

ArwenLune schreef:
Ik ben nu bezig met nieuwe beugels kiezen voor endurance, maar dan moet het voet-oppervlak toch echt wat dieper zijn. Nu zal het nog zo lekker veren, na 40 kilometer heb ik zere voetzolen. De echte endurancebeugels hebben een veel groter bodemoppervlak, heerlijk rijd dat...


Arwen-Lune, die redenering gaat niet echt op, want omdat het zo veert, heb je veel minder druk op je voetzolen ook!

Ik ga het navragen voor je, maar ik weet eigenlijk zeker dat de GPG beugel ook voor jouw probleem van zere voetzolen de juiste oplossingen is!

Imker, het is inderdaad inside - information Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bommeltje_, Cowgirl83, criollo_yess, femkepien, Googlebot, hollie, jokesonyou, lizy29, Lotus_Tessa, rover_, Salinah, sterregoud, xxPaige en 91 bezoekers

cron