Voel me *piep* maar ben wel vrolijk.. VAAAG

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Voel me *piep* maar ben wel vrolijk.. VAAAG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 21:14

Ik ben echt zo mega vaag vandaag. Ik voel me gewoon klote, maar onderstussen ben ik wel mega vrolijk. met kei veel energie (dat is lang geleden!!! normaal ben ik altijd moe, super duf en heb nergens zin in....)

ben gewoon super onrustig, constant het idee dat ik dingen vergeet.

vrijdag vertrek ik met school naar oostenrijk, heb er super veel zin in... maar dit is de eerste keer dat ik iets echt groots ga doen zonder 1 van mijn 3 beste vriendinnen. De vriendinnen die me door en door kennen, weten hoe ik in elkaar steek, weten hoe ik me voel onder bepaalde situaties.... soms lijk ik sterk in me schoenen te staan maar ben heel erg onzeker altijd...

Zo ben ik bijvoorbeeld super bang om een verkeerde jas mee te nemen of zo. En dan daar een probleem te hebben en mega voor schut te staan...

maar het is niet alleen het gaan naar oostenrijk. MAar ook andere dingen Verward en ik wee tniet eens wat.

Hebben jullie dat wel eens? energie maar toch onrustig? blerg word gek van mezelf!

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:04

Hmm...dat ken ik!
Probeer iets te zoeken waar je echt helemaal van ontspant. (Een lekker bad, massage, lezen, wat voor jou het beste helpt.)
Dan voel je je vast snel weer wat rustiger en geloof het of niet, het piep-gevoel verdwijnt waarschijnlijk ook voor een groot deel Knipoog