Ik heb gesprongen!! *was wel eng* maar wel lollig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Ik heb gesprongen!! *was wel eng* maar wel lollig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 14:43

Vandaag kwamen Kim en Peggy langs. Eerst kreeg mijn moeder een half uurtje dressuurles. Die gaat ook vooruit, ze houd Arti steeds langer in draf

Peggy en ik gingen ondertussen Levi poetsen en daarna een paar hindernissen opbouwen. Pff wat zijn die staanders en balken toch zwaar!

Daarna was mijn moeder klaar, dus hup springzadel op Arti en Peggy erop. Paar kruisjes gesprongen en toen een oxer erbij en steeds wat hoger. Arti sprong alles superbraaf, die vind het echt schitterend. Zelfs zo leuk dat ze ook een keer de drafbalk erbij sprong *LOL* *LOL* Dat haalde ze net niet en toen ging er een balk af.

Het hoogste wat Peggy gesprongen heeft vandaag is denk ik 90/100 cm.

Daarna gingen Kim en Peggy samenzweren dat ik ook moest springen Scheve mond
Vooruit maar dan..*slik*...maar niet de dubbelsprong en het kruisje moest laag Tong uitsteken

Ik mijn cap gehaald en erop geklommen, de beugels konden meteen 2 gaten langer *grinnik*
Eerst even gedraaft, want dat zadel zat onwijs vreemd, even wennen...en toen afwenden en springen...eerste keer ging goed...2de keer ook maar toen ging ze al wat harder. Derde keer...oeps toen week Arti opeens naar rechts, help en ze sprong dus het hoogste punt van het kruisje Wow!

Daarna werd het kruisje een steiltje. Dat heb ik ook 1x gesprongen, maar dat was eigenlijk toch wel heel erg eng haha dus dat deed ik niet meer. Denk dat het 70cm was Cool Zo hoog was ik nog nooit geweest...ikke held op sokken...
O nee dat was Kim al Knipoog Die sprong daarna namelijk 1x zonder zadel, maar ze had der klompen aan en die vliegen ondertussen natuurlijk uit dus dan maar op sokken *grinnik* Haha!

Jaaa dat was lol met je knol *LOL*

Foto's: [HAW] Peggy, Kim en ik springen met Arti!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:45

Peggy 1.10 en jij 60 cm Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:04

OK dan! dat doe je goed, beter dan ik Knipoog
Ik moet nog altijd dat ene hindernisje gaan springen...de laatste keer kwam ik niet verder dan een balk (maar dat was wel meer dan ik in jaren heb gedaan).

Alleen gaat Magic al vrij snel het land op...een goede reden dus om het uit te stellen Schijnheilig Haha!

Maar heel knap dat je het gedaan hebt! En gelijk 60 of 70 cm! Toppie!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:23

Gaaf zeg!
Knap dat je zelf ook gesprongen hebt ondanks dat je het best eng vindt OK dan!

Ga je nu vaker springen? Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 19:57

Spirit schreef:
Ga je nu vaker springen? Knipoog


Ehm haha dat weet ik niet, waarschijnlijk niet echt Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 19:59

tuurlijk wel ineke! is juist leuk springen!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48352
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:43

ja Ineke... springen is heel leuk.... Haha! en Banjer is echt wel braaf hoor... Haha!

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 22:32

Haha ik heb toch niemand die helpt bouwen en de balken eventueel hoger legt Tong uitsteken
Enne ik ben lekker stekeblind als hier nu opeens iemand zich als vrijwilliger aanbied Schijnheilig Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:39

onwijze black mailing Nagelbijten / Gniffelen

Nogmaals Schijnheilig Ik doe het je niet na....Gelukkig heb ik het excus dat mijn benen achter de hindernis blijven hangen Knipoog

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 23:22

ah jawel wel vaker springen!
dat vind arti leuk Haha!

Dag lieve mama...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:21

Ineke2 schreef:
Haha ik heb toch niemand die helpt bouwen en de balken eventueel hoger legt Tong uitsteken
Enne ik ben lekker stekeblind als hier nu opeens iemand zich als vrijwilliger aanbied Schijnheilig Haha!


dat kan wel zijn, maar als ik maandag er ben kom je er lekker toch niet onderuit Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 bezoekers