DressuurPaard word springpaard ! ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirltjuh

Berichten: 1276
Geregistreerd: 16-11-03

DressuurPaard word springpaard ! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:36

Hallo,

Vandaag zou dus mijn vriendin op mijn paard rijden,
Zij(18) rijdt zelf Zzlicht bij de Joung Riders, dus ik dacht dat dat perfect zou moeten gaan Bloos Niet dus

Ze kreeg mijn paard zelfs niet aan te teugel en bij mij deed hij het wel Scheve mond
Tevens deed hij het ook niet bij haar moeder en pas nadat ik erop had gezeten en uitgelegd hoe ik het deed lukte het super OK dan!
Mijn paard loopt op een ander systeem Clown

Daarna heeft ze met mijn paard gesprongen aangezien haar vader dat niet wilt, omdat haar paard al zo goed dressuur loopt en haar vader bang is dat het dan een beetje verpest word Bloos!

Dus zij nam op mijn paard een sprongetje van 80 cm, waarna ze is gestopt aangezien het te hoog werd,

Ik had eergisteren ook gesprongen namelijk een oxer van 1.10 m hoog en 80 cm breed, en deze heeft mijn paard zeer goed gedaan netzoals de andere sprongen van 1.20 en hij springt nog maar een halfjaar OK dan! Haha!
Hij heeft toen tot boven de staanders gesprongen bij deze oxer waardoor iederen Oooo Bloos! oo riep! Terwijl mijn paard Dressuurgefokt is... *LOL*

Hebben ook jullie van die Dressuurpaarden die heel goed Springen?

Groetjes

petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:10

Roxette heeft op haar IBOP test bij het NRPS hogere cijfers gekregen dan ik had verwacht voor het vrijspringen. Alleen voor het springen onder het zadel kreeg ik veel minder punten doordat ze niet wilde springen met mij op de rug. Haha! De exacte cijfers weet ik niet op het moment zou dat in het formulier moeten bekijken. Maar ik weet dat ik verbaasd stond te kijken naar de cijfers voor het vrijspringen. Ook haar zoon Radetzky van Rubiquil kan behoorlijk springen. Haar Dochter Sultana kan ook een behoorlijke sprong maken.