naar mn vz pony's geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 16:49

en ik heb dr 2 minder. Mikado, t hengstveulen van Nina is een tijdje terug al verkocht. naar een of andere handelaar in Zwolle. en Jolanda is pasgeleden verkocht. die staat nu bij ene Kroon in Wenum Wiesel, daar wordt ze eerst goed doorgereden en daarna weer doorverkocht.
Nina blijft voorlopig, misschien gaat wim haar aankomend jaar laten dekken door een arabische volbloed hengst. Hij zat zelf al te denken aan Sjapoer (goed geschreven???) ik heb er wel eens van gehoord maar verder ook niet. info is uiteraard welkom!!! of een andere van de Nieuwe Heuvel misschien, maar daar was wim de naam van kwijt dus dat weet ik niet.
De twee merrieveulens blijven voorlopig ook gewoon en Sabina ook, die blijft totdat t over is met dr. hopelijk nog heel lang dus.
Met shicje ging ook alles heel goed, hij werd weer een beetje dik maar dat gaat dr wel weer af.
naja t was eigenlijk wel heel gezellig, lekker met de boer bijgepraat en met zn dochter. die was vandaag uitgerekend maar t kindje was er nog niet echt.... spannend dus!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 16:53

Ai naar Kroon? Das niet best.
Ofja het is wel een goede handelaar hij heeft goede paarden staan maar hij is ook paardenslager dus paarden die niet snel zadelmak zijn of niet snel verkocht worden die sluist ie door Scheve mond\

Jammer joh! wel een geluk dat Nina er nog is! waarom heeft ie ze weg gedaan?
Rijd je er nog veel

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 16:59

tja als t goed is doet jolan niet te moeilijk. miriam heeft er ook al best vaak op gereden dus dat zal t probleem niet zijn. nu maar hopen dan dat ie er snel een koper voor vindt he!!
hm waarom heeft ie ze weggedaan.... goeie vraag!! zowiezo hengstjes worden altijd verkocht, hij wil geen hengsten dus dat was te verwachten van Mikado. toch jammer. en jolanda, tja eerst wou hij Nina verkopen maar omdat die toch de mooiste is en hele gave veulens geeft heeft hij besloten om Nien voorlopig te houden en Jolanda te verkopen. Want jolan liep wel aangespannen, maar wim kon dat niet meer aan met zn rug enzo. tja hij wordt ook een dagje ouder he. dus vandaar dat er een pony verkocht werd. En misschien Nina ook nog, maar alleen als ie er veel geld voor krijgt anders houdt ie dr nog. dus ik hoop dat wim er geen mensen voor vindt want ze is veels te lief!!!

nee heb vandaag niet gereden, was mn cap vergeten Frusty Frusty domdomdom t was zulk lekker weer om te rijden!! maar zonder cap ga ik niet t bos in.

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 17:04

jammer dat jolan al weg is. maarja dat viel te verwachten. naar mijn mening was t ook de leukste van de 3. en misschien dat je er nu wat vaker heen kan gaan? Nina beleren moet ook nog gebeuren.
mooie hengst op nina leuk veulentje eruit. word dus over 2 jaar weer een veulentje dit jaar zijn ze niet gedekt toch?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 17:08

nee vond jolan beslist niet de leukste van de drie. das toch altijd nientje geweest.
t kwam bij mij ook niet echt als een schok toen wim t me vertelde. ik zag ook alleen nina en de veulens buiten staan en sabina binnen dus toen moest er wel een weg zijn. wim vertelde t ook gelijk toen hij me zag, en daarna hebben we nog ff lekker over de paardjes gekletst.
ja ik wil heel graag vaker gaan, om verder te gaan met nina. maarja in mn eentje lukt t niet om dr op te gaan he. en ik heb nu ook nog niet de tijd om er elke dag of om de dag langs te gaan om bezig te kunnen zijn met der.