petra vandaag vrij gesprongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 17:56

Vandaag had ik zoiets van we gaan iets leuks doen,inplaats van steeds in de bak rijden of het park in.
Toen kwam mijn vriendin erop om peetje vrij te laten springen,dus dat gingen we maar doen.
Wij de hindernis opgezet peetje gehaald en eerst even laten lopen in de bak ze zag de hindernis al liep er heen keek mij aan van "wat is hier de bedoeling van'' Haha!
Nou toen kon het beginnen wij haar opgejaagd en ja ze ging er langs nog een keer en joepie ze sprong Haha!
Dus zo had ze 3 keer gesprongen dus ik dacht ik laat der even lopen,we liepen naar het hek en ik keek om,en ja hoor in een sukkeldrafje ging ze op de hindernis af en sprong Haha! Haha!
Daarna keek ze mij echt zo aan van ''het kan ook vanuit een rustig drafje hoor''(lui fjordernbeest }> )het was echt jammer dat we geen camera hadden zo stom gezicht was het,eerst ren je er heel de tijd achteraan en dan springt ze ineens uit zichzelf Haha!
Dus ik denk ow nou dan zetten we hem een gaatje hoger wij haar er nog 3 keer overheen laten springen,en toen was ze klaar voor mij,dus ik loop naar het hek om mijn halster te pakken en zie haar door de bak stappen op de hindernis af ik denk nog ''nee he niet vanuit stap ze zal toch niet..
en ja hoor ze loopt er gewoon recht op af ik denk nog die gaat erdoor,ze zet er een been overheen en denkt dit is toch wel onhandig en geeft een zet emt haar borst en heel de hindernis viel om Haha!
Ik heb echt in een scheur gelegen volgende keer ga ik het filmen en zet ik het hier op bokt gekl fjorden gevaarte Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 18:02

hahaha
Dat heb ik ook een x gehad!
Bij mijn vorige verzorgshetties had ik hun over een boomstammetje laten springen en even later, toen er een hengst kwam ging ze er in een reuze vaart uit zichzelf overheen!!! dat was dus erg lachen!