Razinda ging zoooo goed!! (16)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-01 20:42

Ik heb nauwelijks gelongeerd van tevoren, 2 rondjes en toen had ik zoiets van: ik ga er nu gewoon op!

Ik was vergeten mijn mobieltje op stil te zetten en die ging opeens af. Maar Razinda bleek mobiel-proof want ze reageerde gelukkig niet! Het rijden ging heerlijk. Ze was lekker voorwaarts, zocht contact met de teugels en was zo heerlijk zacht in de mond! Ook ging het galopperen super. Rechtsom springt ze vrijwel meteen aan in galop zodra ikde hulpen geef en 'galop' zeg. Linksom heeft ze nog wat meer moeite en springt ze nog af en toe verkeerd aan. Maar na een paar pogingen ging ze ook in de goede galop. Ik heb 20 minuutjes gereden, precies genoeg om haar niet te moe te maken maar toch lekker gereden te hebben.

Lovers

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 20:44

Wauw, dat gaat echt super... Lovers Ga zo door! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 03:49

mooi zo super dus ennen zie je wel dat het niets met de bijzet te maken had anders was ze nu echt niet zacht hoor Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 11:04

Goeie meis!!! Haha! Zie je wel dat alles goed komt met Razin! Gewoon lekker doorgaan, dan komt het vanzelf. Zometeen krijg jij je eigen SuperRazinda! Klinkt stoer toch Knipoog ?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 13:32

Wat lekker dat ze zo goed ging, en wat leuk om het steeds te lezen. Nu alleen nog een keer komen kijken Frusty

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo, Wopkebrok en 8 bezoekers