Morgen gaat het weer gebeuren!!! Wedstrijd met SuperJurga!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:28

Joh, het gaat helemaal goedkomen. Heel veel succes! Ik zal voor jullie duimen Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 22:17

oei spannend hoor ik kan je nu geen sucses meer wensen ik lees dit tiopic veelste laat Verdrietig
maareuh je bent nu aan het rijden!!
echt laat zeg wist niet dat ze dat deden eer dat je dan weer op je bed ligt Frusty
maar ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat
lachen ik zit gewoon anchter de computer terwijl jij lekker je wedstrijdje aan het rijden bent!!!!!!! Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 00:18

Nou, er staat een verslag van mijn wedstrijd op verslag van de dag! Haha! Allemaal lezen lezen lezen dus! She did it again!!! Knipoog Thanks allemaal voor de succesjes!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 12:02

zie je jurga onze sucsesjes hebben echt geholpen ik ga meteen je verslag lezen!!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, herous, karelien, Loe_Loe, Meert, Paardennamen, Ruai, sterregoud, Vagabondo, vilo en 103 bezoekers