het gaat heerlijk met rijden van

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

het gaat heerlijk met rijden van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 20:52

cheyenne,en daarom zet ik door,en mijn dochter moet maar privelessen nemen met haar,of zolang maar op manegepaarden blijven rijden,todat ze er wel klaar voor is om cheyenne te rijden.
want ik rijd haar nu 4 keer in de week ,en het gaat al bijna twee weken heel erg goed,ja de ene keer wil ze niet aan de teugel,maar ja als ze dan ontspannen soms haar hoofd zelf naar beneden doet ben ik al tervreden.
galopperen doe ik ook weer iedere keer en iedere keer gaat het beter,ik leer haar langzaam beter kenne,want straks linksom ging goed,rechtsom deed ze haar hoofd omlaag om te gaan bokken,meteen teugels omhoog en aangedreven,en over was het,ik ben ook niet meer bang.
want hoe meer ik erover nadenk,doet ze het eigenlijk niet slecht voor een licht aangereden paard,oke soms is ze sterk en bijna niet te sturen,maar ik denk dat ieder paard wel eens zijn dag niet heeft.
ik zet door,want het is zo'n scheet,en mijn dochter dat komt vanzelf wel.
buiten is ze nog wel heel kijkerig,ze heeft meer aandacht voor wat er in de omgeving gebeurd dan voor mij,maar ze moet natuurlijk ook nog wennen,en als ik binnen rijd met meerdere paarden is ze ook meer opgewonden,maar dat wordt mischien ook wel beter,laat mijn instructeur die er twee keer in de week op rijd donderdag tijdens het vrije uur erop rijden,zodat er meer paarden in de bak zijn,en hij haar mischien dat beter kan bijbrengen.
Ik houd haar dus
Haha! ,en zet door,want ik weet zeker dat dit een geweldig paard wordt.
lang verhaal,maar ja moest het even kwijt.
dus iedereen die dit paard te koop heeft zien staan ,ik verkoop haar niet meer.
groetjes karin Knipoog

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:04

Ik vindt het een heel goede beslissing! Het was misschien niet slim om haar te kopen maar nu moet je er mee doorgaan ook! Ik heb misschien ook een fout gemaakt door Lucky te kopen maar dat betekent niet dat wij hem ook gaan verkopen!

Ik vind dat je heel trots op jezelf mag zijn en ook op je paard!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:51

Hihi, ik vind het geweldig dat je het gaat proberen. Maar je bent wel een jojo. (had ik al gezegd)

Wel fijn voor Karan dat zijn vriendinnetje blijft.

Afbeelding
Kijk ze eens lief grazen..

En over een jaartje rijden we samen lekker in het bos.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 06:22

dat bedoel ik,en jojo dat komt omdat cheyenne eigenlijk voor terry was,maar die moet maar even geduld hebben,en mischien over een tijd het weer eens proberen op cheyenne.
ger(mijn man)heeft nu 4 lessen gehad,en die zegt wacht maar ik ga er over een paar lessen op,ik ben niet bang om te vallen.
hij is ook zo blij dat ik heb besloten om doortezetten met haar.
ik begin ook lekkerder iin mijn vel te zitten.
heike bedankt voor de mooie avatar

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:12

Fijn dat het nu zoveel beter gaat dat je haar kan houden
Geniet maar lekker van de goeie momenten en probeer de mindere stukjes maar gauw te vergeten.
Succes en hou ons op de hoogte!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:41

Fijn dat je haar toch houd! Heel goed van je dat je doorzet ondanks dat het af en toe moeilijk is..
Kan ik je paardje blijven bewonderen, het is zo'n lieverd!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 06:25

gisteren ging weer alles goed,haf haar buitengezet om te poetsen,kwamen allemaal auto's met trailers,van de rijvereniging,en paarden ,maar het enigste wat ze doet is kijken alles moet ze zien,ze is zo nieuwschierig.
heb weer lekker gegalopeerd,en twee keer een sprongetje gemaakt.
karin

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:47

Top OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:13

en over een jaar als jij en je dochter samen op haar rijden dan denk je terug aan deze tijd van: He? wilde wij haar verkopen?

Heel veel succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Rinkex en 35 bezoekers