Help; Geen wei meer....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Help; Geen wei meer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 18:10

Hoi,

Vandaag ging ik naar de stal toe waar Charly op het land zou gaan per 1 mei. Daar aangekomen even met die man gepraat zegt hij ineens "oja, het paard dat bij jou pony zou komen staan, die komt niet meer dus hij staat dan alleen, maar dat is dan toch geen probleem?"

Dus ik helemaal in shock bekand haha.. Tuurlijk wil ik niet dat Charly alleen staat. Nou dat begreep die wel redelijk..

Pfff... ben echt kwaad!!! en verdrietig tegelijk, omdat ik bang ben Charly nergens kwijt te kunnen Huilen Huilen * Misschien dat iemand kan helpen... Iedeën zijn welkom *

Groetjes Priscilla

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:12

Je hebt nu toch een landje voor hem dan kan je hem toch ergens kwijt? Verward

Duhelo

Berichten: 28500
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:13

misschien een dwerggeitje of een minishet bijkopen?
anders veel succes met het zoeken

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:13

je hebt je stukje wei nog wel maar je mist een vriendje voor je paardje?
is het niet dat wat je bedoeld?

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:14

idd een dwerggeitje of een schaap erbij zetten ?

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 18:17

Ik zet hem daar absoluut niet alleen..!! en hij is altijd gewendt geweest samen met een ander te staan. Dus en geit lijkt mij geen optie daar lijkt mij het land wat te groot voor. De wei is in Heinenoord, en het liefst zoek ik wat iets dichterbij. Mjah.. ik zie het wel.. pfff k heb nog 4 weken Huilen

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:22

heb je geen vriendinnen/kenissen die ook op de wei willen staan? Anders briefje ophangen op een manege ofzo is het alleen voor de zomer of voor altijd?

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 18:24

het is voor 1mei tot ong 1 oktober. Ik heb zat vriendinnen met paarden, alleen dat zijn echte dressuur paarden en willen hun paarden niet lander dan week of 2/3 op het land hebben.

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:27

zou ik toch proberen een briefje op te hangen op een stal/manege waar weinig of geen weidegang is. Alleen is niets nee en anders zit je in de winter weer met een geit erbij die je kwijt moet. En ondertussen even verder zoeken naar een andere wei maar dat doe je al zie ik in je onderschrift. Jammer dat ik niet in de buurt woon.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 18:29

jah het is erg jammer.. sommige mensen zeggen "had je eerst stal + wei moeten vinden vóór je een pony koopt. Maar ik had tog een stuk grond.. en als dat ineens op het laatste moment in weze niet door gaat. Tja tenzij er iemand bij kan staan.. dus wie zich aan bied Tong uitsteken het is echt een heel groot stuk land in Heinenoord.

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 07:27

misschien moet je het even op EA-GZ zetten ken helaas niemand uit die omgeving

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 08:40

ff in je onderschrift zetten, in je profiel en op ea, briefjes ophangen..!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:43

Uhm in principe zou ik als ik jouw was gewoon deze wei aanhouden hoor!! Miss kan je wel wat schapen van iemand lenen ofzo?

Moet je betalen voor deze weide? En is dat veel? (mag ook via pb)
Miss als je een schaap erop mag zetten gratis zou ik dat voorlopig maar even doen! In jouw omgeving is bijna geen stal en weide voor een jong hengstje!! Succes meis!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:46

Sja dat is idd een probleem. is er geen opfok waar je hem neerkan zetten?? Dan maar wat minder lopen met hem en minder poetsen..
Dat hij bij leeftijdsgenootjes staat lijkt mij toch iets belangrijker dan jou plezier eraan.. Dat komt vanzelf wel namelijk.. Succes..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:50

misschien kun je het eens op marktplaats zetten, misschien heeft iemand een jaarling of twenter die erbij mag staan. Anders mocht mijn tinkertwenter er wel bij staan, maar je woont erg ver weg.

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 09:55

kijk eens op www.marktplaats.nl wand daar zijn vaak wel schetjes te koop.. kosten niet veel en je hebt toch nog een leuk vriendje voor je paardje.. ook zijn er nog wel eens grotere paarden (oudere vaak) gratis te krijgen als je ze als gezeldschaps paard gebruikt...
veel succes met zoeken (ik zou trouwens niet de wij opzeggen, als je dan niets kan vinden heb je altijd dat nog)
succes met zoeken

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:11

Ik zou deze weide zeker niet opgeven, maar hard op zoek gaan naar een ander vriendje ! succes Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 14:02

ik ben zo goed als voorzien Lachen een stal + wei in 1. dus kan die gewoon wintermaanden op stal ( veel in bak staan ) en 's zomers op de wei. Het is een niet al te grote wei, maar er staan ook maar 3 paardjes Lachen Die wei daar koste me €100 per maand. Nog aardig prijzig vond ik wel.

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 14:03

roylinde schreef:
kijk eens op www.marktplaats.nl wand daar zijn vaak wel schetjes te koop.. kosten niet veel en je hebt toch nog een leuk vriendje voor je paardje.. ook zijn er nog wel eens grotere paarden (oudere vaak) gratis te krijgen als je ze als gezeldschaps paard gebruikt...
veel succes met zoeken (ik zou trouwens niet de wij opzeggen, als je dan niets kan vinden heb je altijd dat nog)
succes met zoeken


En waar laat ik dit shetje in de winter? 's zomers op de wei is geen punt, maar 's winters krijg ik wel dubbele stallingskosten, terwijl ik niks met die shet doe, ik heb mijn handen dan al vol aan Charly.

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:28

zomaar iets erbij kopen had ik ook niet gedaan. Ik kan het trouwens ook niet betalen. Wel lu llig dat het zo moet lopen joh!!!! Ik hoop dat je nog wat vind!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 14:30

jawel. ik heb dan een stal waar die evt. op kan staan, maar of daar ook de weidegang mogelijk voor hem is weet ik niet. en anders ga ik niet meer op zoek naar een andere stal, maar doe ik hem naar de opfok in sophiapolder, in HI Ambacht

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

pokoloco

Berichten: 162
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 14:47

Ik heb een hengst-enter in Krimpen aan de IJssel staan deze gaat als het weer iets stabieler is samen met zijn vriendje enter op de wei. Indien je een telefoonnummer van de wei-eigenaar wil PB me maar.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 14:51

In Hendrik Ido Ambacht, kan hij op een eiland staan van 80 hectare grond met ook nog allemaal andere hengst jaarlingen.

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:11

Ik kreeg ook een nieuwe wei voor mijn fjord. Ik wilde ook liever niet dat hij alleen kwam te staan (kan hij overigens wel) toen ben ik rondjes gaan fietsen en heb bij een wei waar een haflinger alleen stond een briefje opgehangen of ze niet samen konden komen te staan. En dat is gelukt. Nu staan ze lekker samen. Dus misschien is dat iets voor jou?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 15:17

nou een groot probleem is bij heel veel mensen ook nog eens dat charly een hengst is. dus maar ik ben al zo goed als voorzien Lachen!

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, goesju, GrapeshotBot, Mark0919, nayla, Vagabondo en 31 bezoekers