Zadels gestolen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Zadels gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 14:23

Heey hallo,

ik heb een tijdje niks van me laten horen. Heb het echt superdruk met school. maar ik moest ff kwijt dat er gisteren op de pensionstal waar mn paard staat is ingebroken.

Ik heb een jaar gewerkt om een nieuw dressuurzadel te kopen, dus ik had hem net 2 maanden.

Hebben die malloten gisteren alle kasten leeggehaald, bij de meeste lag er niet veel in, maar waar een zadel in lag hebben ze meegenomen. En bij mij lagen er dus 2 in. Boos! Boos! alles is weg, mjaa, ik ben blij dat er niks met de paarden is gebeurt.

groetjes charlotte

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow


Charaz

Berichten: 24277
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:25


Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:32

Echt vervelend voor je, hoelaat was dat dan en hoe kwamen ze binnen? Verward

Charaz

Berichten: 24277
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:39

Wij zijn van 7.30 tot 10.40 weggeweest
na ons zijn er nog mensen geweest en de stal houder kwam thuis om 11.15. Om 10.40 zijn we alleen niet in de zadelkamer geweest

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:39

Oh da's echt knap l*llig... Zeker als je er zolang voor heb moeten sparen!

Die mensen die dat doen hebben echt niks beters te doen ofzo!

    If you can dream it, you can do it ...

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 14:45

iid, we waren van 7.30 tot 10.40 weg. Want we hadden mensen van stal opgehaald omdat we weg moesten. om 10.40 hadden we hen weer op stal afgezet, omdat hun auto's daar nog stonden. toen we aankwamen stond al wel de deur op een kier, maar we zijn niet meer in de zadelkamer geweest. de eigenaar van de stal was werken en die kwam om 11.15 thuis en zag toen dat alles gejat was.

Tis niet zo moeilijk om binnen te komen, je kunt gewoon de zadelkamer in, alleen de kasten zelf zitten op slot.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:47

wow klote zeg!
had je ze verzekerd?

Dag lieve mama...

fleurtjuh
Berichten: 24
Geregistreerd: 30-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:47

dat is echt banketstaaf als mensen dat doen.. maar als je verzekert bent dan kunne ze nog steeds verkopen enzo toch?

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 14:48

nee dat is echt een probleem ik moet nu dus gewoon weer een nieuw zadel kopen.. Boos!

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:20

zoww das echt k*lote zeg..
heel jaar voor nisk gewerkt !

Karaat_the_newforest op Instagram

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:17

Oh wat erg zeg!! Heb je daar een jaar voor gewerkt!! Boos! Boos!
Ik vind het echt heel erg vreselijk voor je!
Ik hoop echt dat je er nog wat van terugziet, al is die kans maar heel erg klein, je weet maar nooit!
Zijn er verder nog veel spullen van jou meegenomen?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 16:43

Nee dat was alles, alleen natuurlijk nog 2 singels en 2 dekjes en 1 paar beugel. meer dan genoeg.

ik denk dat ze die zadels meteen doorverkopen. Dus als iemand misschien nog ergens een dressuurzadel ziet van ruitergilde met onder de linkerflap, dat flapje waar de gespen van je beugel zitten een stickertje met "670" (ja dat had ik er nog oplaten zitten) dan is dat mijn zadel. met een zwart dekje

Of een veelzijdigheidszadel van Havik. ook met een zwart dekje een een paarse rand en aan de linkerkant staat in het paars "Macho"

Dit zal natuurlijk niet gebeuren, maar toch.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:50

haflingerfan schreef:
Of een veelzijdigheidszadel van Havik. ook met een zwart dekje een een paarse rand en aan de linkerkant staat in het paars "Macho"

Dit zal natuurlijk niet gebeuren, maar toch.


Nee, dat denk ik ook niet. Ik heb laatst gelezen dat dit soort diefstallen georganiseerd gebeurt en de gestolen spullen direct over de grens verdwijnen.

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:08


Fiesta, freiberger, what else?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annabel, bonnielau, Cjuan, Damelza, Liiesjjj, Miran, paardje2013, pol013, Renkle en 87 bezoekers