Ongeluk gebeurt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ongeluk gebeurt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 22:10

Vanochtend kwamen we thuis van het stappen. Ik, Moontje en nog 2 jongens fietste naar mijn huis. We zagen al wat zwaailichten maar schonken daar geen aandacht aan.

Tegenover mijn huis is een grasveldje, daarachter ligt de "snelweg" met een benzinepomp er langs.
Nu kwamen we bij mijn huis aan en zagen we dat het op de snelweg helemaal vol stond met brandweer, politie en ambulance's.. We zijn toen gaan kijken. Alles was afgezet. Er was een groot wit scherm voor gezet. Dus niets te zien.
Even gepraat met mensen die er stonden.
De bestuurder van de auto verloor blijkbaar de controle over het stuur, de auto begon te slippen en te spinnen, en raakte onwijs hard dat grote bord waar alle prijzen op staan. (zou niet weten hoe je zoiets noemt)
Er zaten 2 mensen in de auto, beide overleden.
Van de auto was echt totaal niets meer over. Delen van de auto lagen 5 meter verder.
Ook werd ons verteld dat er losse lichaamsdelen rondom de plek lagen.
Het was echt heel eng allemaal... Scheve mond

De 2 mensen waren geloof ik 20 en 24 jaar. Kwamen terug van Extrema in Veldhoven.
Echt verschrikkelijk....

Vandaag is er een soort herdenking geweest bij de plek waar het gebeurt is. Het bord hangt nu helemaal vol met PSV-vlaggen en allerlei hardcore dingen. Ook liggen er onwijs veel bloemen omheen en allemaal fakkels.

Ik ben er echt van geschrokken... Scheve mond Ik kan er nog niets over vinden op internet. Op teletekst stond een klein stukje, maar niet veel..


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:14

wow dat doet je wel even schrikken.... Zo jong...

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:15

he getsie!
dat is altijd naar als zoiets gebeurd en als het dan ook nog eens in de buurt is :s

Dag lieve mama...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:15

he bah, ik kan er me best iets bij voorstellen dat je dan ff shakend op je beentjes staat als je zoiets hoort, helaas gebeuren die dingen wel vaker.
hierbij heel veel sterkte voor iedereen die de personen kende die overleden zijn!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 10:12

Ja je staat zeker shakend op je benen dan. Ik blijf er nu ook maar telkens aan denken.
Echt verschrikkelijk. Scheve mond
Vanochtend stond er ook een stukje over in de krant.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:16

Verschrikkelijk zeg! Ik kijk ook niet graag naar dit soort taferelen!

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:22

http://www.omroepbrabant.nl/resources/news/news.aspx?site=1&department=1§ion=1&newsfolder=10&news=25025

Ik was zaterdag avond ook op stap (met nath enzo dus..) en wij waren nét iets eerder thuis als de rest en vanuit het raam van mijn vriend konden we de bezinepomp zien met allemaal zwaailichten enzo en hij is terug gegaan naar de rest om even te kijken.. Ik hoefde dat echt niet te zien, weet van mezelf dat ik daar toch niet tegen kan dus maar mooi binnen gebleven..

Ik hoorde van mijn vriend dat ze met 170 km/u over de kennedylaan zijn gereden en af wilden slaan richting son en breugel en toen ze van rijbaan wilden wisselen verloren ze de macht over het stuur en zijn dus tegen die paal aangereden waarna ze in tegenovergestelde richting stil stonden..

»×» ..Sunny days wouldnt be specials if it wasnt for rain, Joy wouldnt feel so good if it wasnt for pain.. «×«

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:03

Klinkt als een verschrikkelijk ongeluk, zo'n dood gun je niemand. Maar als ik dan lees dat de bestuurder met 170 km/u de macht over het stuur heeft verloren... Tja, dan kijk ik hier niet gek van op. Je mag daar toch 70? Of zelfs 50?


[Edit] suffe typo's [/edit]
Laatst bijgewerkt door Karin op 29-03-04 11:04, in het totaal 2 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:04

170 km/u das niet normaal meer...

Maar wel heel vervelend....

...Dreaming with my eye's wide open...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 11:04

Je mag er idd 70 geloof ik. Scheve mond

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:06

ieuwh... bah zeg !
idd flink schrikken, sterkte met die nare beelden uit je hoofd wissen Ach gut

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:06

jeetje wat naar!
maar idd 170... je mag daar maar 70 en dat is niet voor niets! dat is best en rotweg, en meestal ook erg druk!
zal ook wel drank of drugs in het spel zijn geweest, aangezien ze van extrema afkwamen, neemt natuurlijk niet weg dat het vreselijk blijt voor die jonge mensen
mijn gedachten gaan vooral uit naar de ouders en familie van de jongens

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:08

gatver zeg...zoiets blijft nooit leuk om te lezen..
geloof best dat je geschrokken bent,
als je zoiets mee maakt dan word je wel even met je neus op de fijten gedrukt..

Karaat_the_newforest op Instagram

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:18

crossmonster schreef:
neemt natuurlijk niet weg dat het vreselijk blijt voor die jonge mensen


Zelf merken ze er niets meer van, vind het veel erger voor de familie en de hulpverleners die ze uit de auto hebben moeten halen en de troep hebben moeten opruimen.
Kan uit ervaring vertellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten Scheve mond
Nog een geluk dat ze niemand anders hebben geraakt ipv dat bord.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:13

Nou ik kwam dus ook snachts van het stappen en moest van de kennedylaan af waarna ik de weg kwijtraakte. Je kon van heinde en ver al die zwaailichten zien. Allemaal politiemensen die je de weg af stuurden enzo. Dat was om 6 uur/kwart over 6 nieuwe tijd.

Waarschijnlijk is het familie van een vriend van me, schrok al toen ik de naam in de krant zag staan maar ik zie hem nogniet naar extrema gaan. Hij is wel even oud nl.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 12:16

Of ze echt naar extrema zijn geweest weet ik niet zeker. Maar 1 van de mensen die het zag gebeuren vertelde ons dat ze petjes ophadden van Extrema.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:19

Bloos!
Dan schrik toch wel heel erg zeg! Echt super erg voor die mensen!

Live,LOve,'ndLaugh

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:40

Brr, je schrikt er idd even van... Twee weken geleden is er hier een straat verder iets vergelijkbaar gebeurd... En je hebt er een heel raar gevoel bij, vooral als je weet dat ze ongeveer dezelfde leeftijd hadden...

Spijtig genoeg zijn veel van dit soort ongevallen te voorkomen.. want je hoort vaak genoeg dat er te snel en/of onder invloed gereden wordt.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:18

pffffff het zal je gebeuren. dit zet mij wel aan het denken. van de week had ik namelijk net zoiets. reed met 100 op de snelweg en wilde ook van baan verwisselen, door een andere bestuurder die met een rotgang voorbij kwam (had netjes knipperlicht aan en was al bezig om naar de andere baan te gaan), moest ik ineens mijn stuur omgooien waardoor ik ook de macht verloor en in tegengestelde richting kwam te staan. alleen had ik dus het geluk dat het op dat moment erg rustig was op de weg en ik nergens tegen aan ben gekomen.

door dit soort berichten besef ik dat ik super veel mazzel heb gehad.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 14:03

Ik heb het vanmorgen ook in de krant zien staan. Wat dat soort dingen betreft ben ik ook best hard. Tuurlijk is het zielig voor de nabestaanden, maar "gelukkig" hebben ze een reclamebord geraakt. Het was op de Kennedylaan gebeurd toch? Bij de afslag naar Son? Dat is toch de andere kant op vanaf het centrum? Dan hoef ik er gelukkig niet langs te lopen naar school...

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 14:12

Ja idd op de kennedylaan bij de afslag naar Son.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 14:23

Die afslag ken ik heel goed (in Son en Breugel gewoond) maar daar met 170 km. per uur de afslag nemen staat gelijk aan zelfmoord plegen. Hoe erg het ook is voor de nabestaanden en inderdaad de hulpverleners, is het maar goed dat het een bord is waar ze tegenaan geknald zijn en niet een andere auto.

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 14:43

Ik ben er net nog langs gereden en de hele weg is beschilderd met teksten (kon zo snel niet lezen wat precies..) en idd ontzettend veel bloemen/psv vlaggen etc. Ik zie dat mn link het niet meer doet maar daar was dat ook te zien.
Toen ik er voorbij reed stonden er een paar jongens dood stil helemaal verstijft bij die paal. Het waren nogal 'stoere' types Knipoog en die waren echt helemaal ondaan. Logisch natuurlijk maar dat raakte me wel!

»×» ..Sunny days wouldnt be specials if it wasnt for rain, Joy wouldnt feel so good if it wasnt for pain.. «×«

Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 14:51

Het stond vanochtend in de Spits! Ik heb het gelezen heel gruwelijk, zo jong!
Zaterdag stonden mijn vriend en ik in de auto te wachten voor het stoplicht. Komt er links van ons een auto door de bocht gieren, recht op ons af! Hij stuurde nog bij en ramde de verkeersdrempel waar het stoplicht op stond. Daarna gaf hij een ruk aan het stuur naar recht en kwam daardoor in de berm en met volle snelheid tegen een boom! Frontaal! Ik spring uit de auto en mijn vriend heeft 112 gebeld. Ik trek die deur open en een andere man doet snel de motor uit want die jongen bleef maar gas geven en die motor lekte van alles.
Gelukkig was de politie en ambulance snel ter plaatse en viel het mee.
Dan besef je maar weer hoeveel geluk je kunt hebben!
Op de auto van die jongen stond "Hell was full, so I came back"....

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:15

Koppig schreef:
Op de auto van die jongen stond "Hell was full, so I came back"....


Volgens mij was hij de zin "But i left my brains there" vergeten Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers