Als wij samen op pad gaan... *gniffel*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Als wij samen op pad gaan... *gniffel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 11:24

Schijnheilig Ik kan het niet laten om jullie even mee te laten genieten van alle blunders van Janke en mij sinds ze haar rijbewijs heeft. *LOL*
Het begon al met de boktritten, was een mooie gelegenheid om rijervaring op te doen, ook met de trailer, maar ook om onze lachspieren te trainen. Haha!

Zoals die keer bij de Fochteloerveenrit, zóveel dazen, dat was na de rit toen we weer weg zouden behoorlijk moeilijk om zonder die vieze prikmuggen in de auto te komen, want die vonden het wel gezellig in een auto met mensjes die stonken naar paard en paardenzweet. Tong uitsteken Uiteindelijk na een paar pogingen van keihard in de auto springen en de deuren dichtgooien zaten er maar een paar tientallen muggen, die ik met de routekaart dood had gemept. Bloos Dus na een paar diepe zuchten start Janke de auto, en wil ze wegrijden. Zit de handrem nog op de trailer. Clown

Of die keer een clinic van Tyrza bij Sjuimpje thuis. Stonden we ook op het punt om weg te gaan, wil de auto niet achteruit rijden. Heel bonkend en stotend gaan we naar achteren. Dus wij kijken of er rare stenen ofzo liggen, maar nee, dus we stappen weer in en Janke probeerd het weer. maar weer wil het niet. Klopt er iemand bij haar op het raampje (ik weet niet meer wie dat was Tong uitsteken) 'Eeuh, je trailer staat nog op de handrem' Clown

Vanmorgen gingen we naar een wedstrijd in Cornwerd, maar we konden het niet vinden. Het stond heel slecht ( lees: niet Tong uitsteken) aangegeven, en we waren ondertussen half Friesland al door geweest, toen we bijna de afsluitdijk opreden. *LOL* Maar goed, na meer dan een uur waren we eindelijk op de manege. Toen we ons gingen melden zeiden ze even doodleuk dat we nog precies een minuut hadden. Bloos!
Maar goed, proef ging wel netjes, en het was snel klaar, dus een uur later reden we alweer van het terein af. Kijk ik in de zijspiegel, zie ik dat de trailer nog open staat. Clown

Nou ja, dat was dus een kleine greep uit gebeurtenissen van wat er allemaal gebeurd als wij samen op pad gaan Tong uitsteken , Janke kan het wel even bijvullen *LOL*


xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 11:26

hahaha,
je zou dneken dat t je maar 1 x overkomt die trailer op de ahndrem houden Knipoog
maar wel leuk om te lezen ben nbieuwd naar de rest van de blunders.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:46

Ik zie het al helemaal voor me Schijnheilig
Lol Tong uitsteken

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:09

haha loll Tong uitsteken

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:21

Jullie zijn beetje gek denk ik Tong uitsteken Ben benieuwd of ik het volhoud een heel weekend Tong uitsteken

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:41

hahaha ik zie het zo helemaal voor me zeg Haha!
wel heel erg leuk zo te lezen Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:26

Whaha, jah Tong uitsteken En er zullen vast nog wel veeeel meer blunders komen, haha.

Weet je nog toen we gister bijna dat tunneltje inreden die net niet hoog genoeg was voor de trailer????
Ik had in een flits gelet op het bordje van de maximale doorrijhoogte en ik herrinnerde me op het laatste moment gelukkig dat dat wel eens niet hoog genoeg zou kunnen zijn voor om met de trailer onderdoor te kunnen Bloos! Bloos! Bloos! (Ik blij!!!!!!!!.... Cabrio trailer had mn vader vast niet leuk gevonden.. en Goldy ook niet! )

En elke keer dat we weer de verkeerde afslag kozen of de goeie voorbijreden op elke rit en ik maar geirriteerd naar jou doen Tong uitsteken Je moet beter kaartlezen hoor *LOL* (als ik ergens niet tegen kan is het wel verkeerde routes nemen, die naar mijn mening niet in mijn (snelle) tijdschema passen, want als ik met de auto weg ben, het is raar, maar dan heb ik altijd haast, ik wil overal zo snel mogelijk zijn. Ook als ik tijd genoeg heb Tong uitsteken (en ik wil niet eens snel omdat ik autorijden niet leuk vind, want dat vind ik juist wel leuk Tong uitsteken)

Al met al.... Komen we overal altijd wel, ookal rijden we van Leeuwarden via Duitsland naar Soest ofzo Tong uitsteken
Een enkele keer overtreden we verkeersregels, we negeren enkle inrijverboden en komen zo ook op onze bestemming (zoals gister Tong uitsteken haha, en toen kwamen we eindelijk een bordje tegen waarop Cornwerd stond aangegeven, midden in Makkum Clown )

En vandaag moet ik nog naar Nuis met Goldy, naar de hengst, ben benieuwd hoe dat gaat, maar ja jij gaat niet mee Lin dus dan gaat het vast goed Tong uitsteken *LOL* (Ik neem gewoon mijn vader mee, das een wandelend navigatie systeem Knipoog )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:38

Dat van de rit bij Fochteloo weet ik nog wel.
Ik stond ernaar te kijken met nog een paar mensen.
Jullie jumpten echt in die auto, eindelijk ready to go, en even later stapte een van jullie weer uit. Missie mislukt Haha!

Toen wij de paarden uit Witten naar hun logeeradres in Gasteren brachten reed ik op de terugweg achter de eerste (lege) trailer.
Hij ging over een verkeersdrempeltje en zoeffff daar kwam de klep naar beneden. Wij bellen met de bestuurder van de eerste auto, geloofde hij niet dat hij werkelijk met open trailer reed, pas een stuk verder zijn ze toch maar gaan checken of we echt geen grapje maakten Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, ikkedus, Mark0919 en 56 bezoekers