Eindelijk weer rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Eindelijk weer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 20:02

Jee, na ongeveer 10/11 weken heb ik vandaag eindelijk weer gereden.
(Mijn enkelbanden waren afgescheurd)
Eindelijk weer op mijn verzorgpony: Luxor.
Normaal als ik in de bak reed ging hij altijd alleen maar hard rennen, maar nu deed hij eindelijk normaal Haha! Ik kon nu gewoon op een veldje galloperen en draven en ook gewoon stoppen wanneer ik dat wilde Haha!
Het was echt leuk!

Ik ben blij dat het nu eindelijk bijna over is! Tenminste ik kan eindelijk weer rijden en kleine stukjes rennen. *LOL*

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:11

Goed dat het zo goed gaat OK dan! Misschien ''wist'' je vzpony dat je weer aan het werk ging (voordat je enkelbanden gescheurd waren) en had hij daarom geen zin om te luisteren.

Veel succes iig en hopen dat het snel weer helemaal genezen is *LOL*

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 23:16

Ow ow, pas maar op met je enkelbanden hoor!

Ik ga nu na 2 jaar nog steeds makkelijk door mijn enkel.
Maar bij mij namen ze het ook niet zo nauw, 1 week drukverband en daarna zou ik nieuwe krijgen/ingetapet worden...
Nou mooi niet, ze dachten: das niet veel gezwollen (Nee hèhè, ik ben rechtsstreeks van een pak ijs in het drukverband gezet ), laat maar gewoon zo lopen... Verward

Ja, dat voel ik nu 2 jaar later dus nog steeds.

Hopelijk is het bij jou beter genezen. Heel veel succes in elk geval, maar oppassen hoor, je bent er zó weer doorheen!


[edit] Niet bedoelt als spookverhaal hoor, ik ben blij voor je dat het nu zo goed gaat!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 14:06

Myra1 schreef:
Ow ow, pas maar op met je enkelbanden hoor!

Ik ga nu na 2 jaar nog steeds makkelijk door mijn enkel.
Maar bij mij namen ze het ook niet zo nauw, 1 week drukverband en daarna zou ik nieuwe krijgen/ingetapet worden...
Nou mooi niet, ze dachten: das niet veel gezwollen (Nee hèhè, ik ben rechtsstreeks van een pak ijs in het drukverband gezet ), laat maar gewoon zo lopen... Verward

Ja, dat voel ik nu 2 jaar later dus nog steeds.

Hopelijk is het bij jou beter genezen. Heel veel succes in elk geval, maar oppassen hoor, je bent er zó weer doorheen!


[edit] Niet bedoelt als spookverhaal hoor, ik ben blij voor je dat het nu zo goed gaat!


Bloos! Heb je alleen een drukverbandje gehad??
Geen gips Scheve mond
Ja ik ga er heel voorzichtig mee doen, k ben best wel bang dat het weer gebeurd..