En ook ik kreeg vandaag bijna vliegles :S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

En ook ik kreeg vandaag bijna vliegles :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 19:39

Ja hoor, het zit echt in de lucht geloof ik.....

Ik zou vandaag Carlos rijden, nadat ie heel drammerig was tijdens het opzadelen verwachtte ik al het ergste. Maar het viel me alles mee toen ik er eenmaal opzat.
Er zat al een hele tijd een kat mee te kijken, maar daar was ie inmiddels aan gewend. Maar natuurlijk moet die kat net op het moment dat wij er langs rijden, besluiten weg te rennen. Gevolg: Carlos schrikt, maakt een onmogelijke sprong en daar hing ik er bijna naast Schijnheilig Gelukkig rende ie niet door en kon ik dus weer in het zadel kruipen Knipoog

Daarna was ie alleen zo opgefokt, dat we maar wat stapoefeningen zijn gaan doen Knipoog

Na vandaag heb ik toch wel respect voor ponyruiters gekregen (bijv. Ineke2 Tong uitsteken) Regina sprong ook wel eens weg/ schrok wel eens.... maar dat is toch een stuk makkelijker uit te zitten. Maar die snelle ponietjes.....

Ach, het zal wel moeten wennen Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:44

Dan zit het zeker in de lucht, ik heb maandag, dinsdag en woensdag al bijna vliegles gehad! Mn knol is echtt zo gek als een deur, hoop dat hij straks wat braver is en zaterdag ook, want dan hebben we wedstrijd. En vliegles in mn pakkie

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:48

haha die richtje, leuk he die kleine opdonders hihi

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:28

Haha *LOL* *ziet het gebeuren*
ach .. gelukkig heb je geen echte vliegles gehad !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:30

Fijn hem die kleine schrikkerige, etterige, irritante.......... Stoom uit je oren

Ook ik heb al 3 dagen ruzie met Joris. Morgen les, mij benieuwen of hij zich dan gedraagt

Fiesta, freiberger, what else?

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:32

Hahaha Richtje, ik heb respect voor je dat je nog nooit van Jordy bent afgedondert!
Dus je bent al heel wat gewendt hoor Tong uitsteken
Grapje Knipoog

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:10

ja, ken het!
heb gister ook weer eens een kleine opdonder onder me gehad, en flink zitten stuiteren! Wat een beweeglijkheid he?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 14:59

Heel bewegelijk idd Schijnheilig

Enne Simone, ik ben Jordy dan in dit geval eens dankbaar voor de training "zitten blijven" die ik van hem gehad heb Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Ageeth

Berichten: 91
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:03

Het zit volgens mij in de lucht. Gisteren er ook ca. 3 x ietwat naast gehangen. Er schijnen overal rioolmonsters en kwaadaardige trollen te huizen....haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, anjali, Annash, denisesilver, dierenfan, GoogleAdsense, Linde_C, Patriesje, Renkle en 57 bezoekers