Met alle manegeponys naar het stadhuis (bruiloft)!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tara

Berichten: 91
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 13:02

Onze manegehoudster is afgelopen donderdag getrouwd, en wij zijn dus met alle manege en pensionpaarden mee gegaan in optocht door Maarssen heen naar het stadhuis (want ze wilde al haar dieren erbij hebben Knipoog! Was een indrukwekkende stoet hoor: eerst twee paarden van de bereden politie, daarna de koets van het bruispaar, een soort paardentram voor de familie, en toen 22 pony's en paarden met ons erop keurig in wedstrijdtenue, gevolgd door weer twee bereden politiepaarden en een stoet auto's... Als ik foto's heb zal; ik ze eens inscannen en plaatsen,. want het zag er echt heel mooi uit. De bruid was er behoorlijk door ontroerd, je beseft wel even wat voor moois je om je heen hebt op zo'n dag!
het is wel een van mijn leukste buitenritten geweest. De paarden gedroegen zich keurig. Bij het stadhuis zijn we gewoon blijven stappen, tot de plechtigheid over was, en toen weer terug. Het paardje dat ik reed was wel ontzettend moe toen we weer op stal waren. Ze zakte direct lekker in het stro en stond pas na een half uur weer op. Gelukkig hoefden ze de volgende dag maar een paar uurtjes rustig aan te werken...

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 21:32

Wat klinkt dat geweldig!!! Gaaf dat jij dat hebt mogen meemaken zeg! Zijn er ook foto's van gemaakt, ben wel benieuwd naar die mooie stoet hoor Party!!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 16:52

Wow wat tof! Dat lijkt me echt zoooo cool! Kan me voorstellen dat de bruid een beetje Verdrietig was!! maar dan met de mond Lachen zo he *LOL* Knipoog Echt cooool, ben benieuwd naar de foto's!!!

Gr. PG!!!

Tara

Berichten: 91
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-01 09:22

Het duurt nog even voor de foto's er zullen zijn, want ik ben afhankelijk van nabestellingen van anderen. Foto's maken vanaf je paard gaat nu eenmaal wat moeilijk...zeker als je op zo'n hittepetit als die van mij rijdt....

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:56

bij ons op de vereniging was er gevraagd of iemand mee wou helpen op een middel eeuwse bruiloft. Een western rider en een shire van onze club gingen er naar toe. De bruid en bruidegom moesten zitten op de shire. Ik zelf nooit zo trouwen, maar wel grappig!

Wij hebben net als jouw, ook moet zo'n ontzettende grote optocht mee mogen rijden. Echt kicken is dat!