trots op mijn hummeltje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 18:12

uit school, eerst naar de geitjes, daarna expensive. hij had zijn oren en ogen al op mij gericht. toen gepoetst en opgezadeld en naar de bak. hij had er zin in met de oren naar voren stapte hij hevig door. ik ging de binnenbak in en veel figuren gereden. oa volte verkleinen en daarna weer vergroten. hij liep toen heel goed, helemaal aan mijn been. na 10 minuutjes kwam een jonge vrouw/meisje van rond de 18 binnen met een pony. wat een schatje Kwijl een donkerbruin met een kol. 1.55 ongeveer. zij ook opgestapt blah blah jeminee die pony kon goed lopen en expensive vond het ook wel interessant. nou toen nog even aan het wijken gewerkt (hij loopt vrij goed voor, maar hij neemt zijn achterhand niet mee) bij tikken had geen zin, ging alleen maar sneller. hij werd erg snel en 1 keer wou hij met die andere pony mee rennen want die wijkte voor iets uit en toen kreeg ie een tik met de zweep ging hij bokken dus kreeg hij er nog een enz. maar ik hield expensive natuurlijk in. het ging steeds beter, sinds gisteren ben ik ook gaan werken aan de verzamelde draf en vandaag ging het stukken beter. daar ben ik trots op Lovers laterna pony uit de bak expensive wil natuurlijk mee en begint beetje te etteren hij is al snel gekalmeerd. toen een sprong opgebouwd en daar had hij ook wel zin in, normaal moet ik gewoon aansporen en nu weinig tot bijna niks. als ik afhad gewend ging ik pas draven en nog ging hij in galop.ben tot de 50 cm gegaan niet zo hoog maar ex was er blij mee. hij had wel genoten, toen uitgestapt en gevoerd en weer in de wei gezet.
het was een geslaagd dagje

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 18:16

Leuk joh!