YESSS 2 keer geluk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

YESSS 2 keer geluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 23:13

nou ja geluk, kwestie van alert zijn Haha! ,

had zeer veel interesse in een telefoon hier op bokt. Aangezien mijn huidige telefoon te vaak is gevallen en ik nu geen bereik meer heb was ik wel toe aan een nieuwe. Zag ik bij toeval op bokt hier eentje staan, er kon tot vrijdagavond geboden worden. dus ik zit hier al heel de avond te stressen maar IK HEB HEM (sorry voor degenen die hem ook wilden Bloos )

zo ook met het dressuurzadel van gekke_koei, deze ga ik ophalen in rotterdam (voor degenen die deze ook wilden: mocht hij niet passen komt hij weer terug op bokt) maar ik heb al heel wat heen en weer gepb't over de maten dus ik heb goede hoop. Nu alleen eventjes een singel zoeken, maar dat moet IMO niet zo moeilijk worden.

een paar dagen terug heb ik trouwens ook nog het leuke roze halster en roze dekje overgenomen!

AL MET AL BEN IK DUS ERG BLIJ MET MIJN "NIEUWE" AANKOPEN!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 23:15

Gefeliciteerd Haha!
Enne, wanneer ben je in Rotterdam? Kunnen we even meeten Knipoog

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 23:18

haha jah das een leuke idd, nog niet eens over gedacht. Het wordt iig een kertje door de week want ik kom met de trein en heb door de week OV. wanneer precies ga ik ven in mn agenda nazoeken!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 23:22

Doordeweek komt mij ook het beste uit, ben in het weekend in Amersfoort Haha! (op vrijdag ook meestal trouwens Knipoog)

Ik hoor het wel Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 05:02

Leuk is dat he? Ik kan ook zo ontzettend blij zijn als het me lukt om de spulletjes te kopen waarop ik mijn zinnen heb gezet. Veel plezier met je aankopen!