ze zijn gek geworden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

ze zijn gek geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:52

Pfff heb grote aanvaring op mijn stal gehad. Al drie jaar sta ik er, zonder veel problemen. Nu is het zo dat mijn paard al een tijd een blessure heeft. Hij wil nog al eens erg druk in de stal worden. Meestal kom ik smorgens. Nu zijn mijn vriend en ik al twee keer savonds nog even geweest, omdat we er toch langskwamen, en zag ik hem tot twee keer toe vastgebonden in de box staan. Normaal gesproken gebeurt dit alleen als het andere paard gaat rijden, omdat ie dan zo gek kan gaan doen. Afgelopen dinsdag heb ik gewoon gevraagd waarom hij savonds vast staat, omdat hij volkomen rustig was toen wij er waren. Nou was een groot hok moet herrie. Ik bespioneerde ze, ze zouden niets meer voor me doen enz enz. En dat heb ik dus geweten. Kwam net op stal, mijn paard was helemaal knettergek. Dat andere paard gaat snachts altijd naar achter, maar komt smorgens om acht uur altijd weer terug. Nu doen ze dat dus expres niet meer, zodat mijn paard helemaal gek word. En vastzetten doen ze nu dus ook niet. Dit is toch gewoon treiteren? gewoon omdat ik vroeg waarom ie vast staat. Ik snap sommige mensen niet hoor. Je laat een paard hier toch niet de dupe van worden?
Liefs Kimmie1

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:54

Zoek een andere stal! Anders wordt je paard op een nare manier de dupe van de onverschilligheid en kinderachtige praktijken van je stalhouders!

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 12:55

Hoi gulpje, bedankt voor je berichtje! Ben ook met een andere stal nu bezig, als goed is krijg ik vandaag daar bericht van of ik dr kan staan of niet. Mijn paard is nu 5 maanden aan het revalideren, en zij zorgen er nu gewoon voor dat ik zo weer terug bij af ben.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:57

ik zou ook een anderen stal zoeken!
hoop dat die stal dan doorgaat!

wel flauw zeg van je stalgenoten

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:57

ze verknallen jouw paard gewoon omdat ze hun afspraken niet nakomen ik ben het ook helemaal met gulpje eens!
Te gek voor woorden!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:06

Nou ja zeg, wat heb je toch ook een rare mensen! Wat een ontzettend kinderachtig gedoe. Ook ik hoop voor je dat die andere stal wat wordt.

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:21

Hallo bedankt voor jullie berichtjes! ja ben echt hard aan het duimen dat het doorgaat, want dit vind ik gewoon vreselijk. Dit is gewoon moedwillig een paard verpesten, lijkt wel of ze hopen dat zijn blessure erger wordt, en die kans zit er echt heel dik in nu. Is toch gewoon erg dat je niet eens iets normaal kunt vragen, dat je dan zo gewoon gestraft wordt . (lees paard wordt gestraft)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:47

ik zou meteen nog wat andere adressen van stallen erbij zoeken.
zodat als je hier niet kunt,je wel naar iets anders kunt.
maar zeker niet daar blijven staan.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:50

Idd een andere stal zoeken, maar ook even voordat je weggaat bij hun neergooien wat je net tegen ons hebt verteld.

Heel vriendelijk vragen wat voor lol hun er in hebben dat jouw *onschuldige* paard straks weer met een dik been en pijn staat?

Zou het alleen pas naar hun voeten gooien als je paard al in de trailer staat....laten ze zich maar schamen en rot voelen.

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:02

Hallo, ben nu ook aan het kijken op internet, om nog wat anders achter de hand te hebben inderdaad. Normaal gesproken zou ik per de eerste pas weggaan zeg maar, maar als het vanavond kan doe ik dat! dan maar anderhalve week stal geld kwijt. En reken maar dat ze dit te horen krijgen van me, inderdaad als ie pas in de trailer staat. Het zijn gewoon een stel sadisten, om een paard wat al 5maanden kreupel is, nu eindelijk (vandaag) voor 80% opgeknapt is, in 1x weer naar de klote te willen helpen. Echt zielig ben ook pislink.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:13

Het lijkt me toch een heel normaal om te vragen waarom je paard vaststaat. Ik zou als ik jou was ook zo snel mogelijk andere ruimte zoeken. Veel sterkte.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:28

pff hoop voor je dat het snel lukt!
hou je ons op de hoogte?

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 16:19

Hallo hier ben ik weer!
Zijn nieuwe box staat al klaar! kan er nu meteen in, heb helaas nu geen vervoer maar morgen wel! dus hij gaat morgen verhuizen! Super leuke meid die het doet, en is maar 6 huizen verder als waar ik woon! Ben echt onwijs blij, en zo snel! Liefst zou ik nu al gaan, is ook goed maar moet ik wel vervoer hebben zucht!
Bedankt voor jullie begrip!
Kimmie1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:40

fijn dat dat zo snel geregeld is. Veel plezier op je nieuwe stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:50

Wat een mafkezen zeg,maar ben blij dat je nu al een nieuwe stal hebt,succes!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:55

misschien raar hoor, maar kan je er
niet lopend heen, of gaat dat niet met zijn been evt. met pijnstillers. hoe eerder hoe beter, kan je weg daar. veel succes.

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:27

Pffff, zo'n mensen verdienen het niet om met paarden bezig te zijn! Komaan zeg, wie doet nu zoiets ... als je echt van paarden houdt !

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 19:58

Hallo allemaal, bedankt voor jullie berichtjes!
Ben zojuist verhuisd naar mijn nieuwe stal, heb gelukkig mijn moeder kunnen regelen. Hij staat nu heerlijk, tussen twee andere paarden in. Zo te zien is ie meteen al op zijn gemak, heeft een lekkere dikke laag stro in de box en kuil om te eten, dus vermaakt zich prima. Ben onwijs blij dat ik meteen weg kon, want dit gun ik geen enkel paard!
Liefs kimmie1

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:03

Gelukkig is het zo gelopen.
Wat een rot mensen zeg!
Dat ze jouw en je paard op zo'n kinderachtige manier behandelen.
En dat alleen maar omdat je iets vroeg.
Trouwens....je heb toch het recht om te weten waarom je paard vast staat?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:43

Nieuwsgierige vraag: heb je de kans nog gehad om ze helemaal beschaamt achter te laten? Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:49

Sily schreef:
Nieuwsgierige vraag: heb je de kans nog gehad om ze helemaal beschaamt achter te laten? Haha!


Sensatiezoeker Hihi Tong uitsteken

Goed van je dat je nu ergens anders staat! Hopen dat je het daar naar je zin blijft hebben! OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:01

KellyenXena"]
[quote="Sily schreef:
Nieuwsgierige vraag: heb je de kans nog gehad om ze helemaal beschaamt achter te laten? Haha!


Sensatiezoeker Hihi Tong uitsteken

[/quote]

F ruzie maken dan Tong uitsteken Haha!

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:09

Hallo allemaal,
Nee silly, helaas komt het totaal niet door bij hun. Had eigenlijk nog bonje toen ik weg ging. Want alles lag aan mij en mijn paard, die had zooooo veel zorg nodig, dat ze aan hun eigen paard niet meer toe kwamen. En toen ik zei dat ik toch gewoon normaal wat vroeg was dat ook belachelijk want ik zocht overal wat achter. Duidelijk mensen met een groot bord voor hun kop! Helaas maar waar, maar ben echt blij dat ik er weg ben!
Groetjes kimmie1

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:29

fijn dat het geregeld is!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:31

Succes op je nieuwe stal.