Mogelijkheid bezoekje IJsco

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 11:42

Ik had het gister met mijn zus erover om binnenkort eens naar IJsco te gaan.
Het leek mij wel een leuk idee om een trailer te huren, Pliva mee te nemen (van mijn zus) en dan samen bij IJsco een buitenritje te maken.
Mijn zus denkt echter dat haar paard best gestressed zal zijn...eerst 20 minuten op de trailer, dan in een vreemde omgeving uitgeladen worden, dan IJsco te zien en dan ook nog in een vreemde omgeving een buitenrit te maken. En daarna weer IJsco moeten achterlaten en alleen in de trailer weer terug.
Nu moet ik zeggen dat mijn zus soms extreem bezorgd is om haar paard }> (vind ze zelf ook wel een beetje) en dat Pliva best wel wat kan hebben. Wat denken jullie?

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]<font color="#000080" size="1"><i>bok, bok, bok </i></font>[img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-10-01 11:43 ]</font>


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:46

hoe wil ze dat doen als ze ooit op wedstrijd gaat dan?
heeft ie vaker in de trailer gestaan?
Ze zal het echt wel overleven en als ze goede vriendjes was met ijsco vind ze het misschien wel leuk 'm terug te zien

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 12:48

Ja ze heeft wel vaker op de trailer gestaan, ook wel veel langere stukken. Alleen komt ze er meestal wat gestressed vanaf, en ook bezweet.
Maar ja, dan is ze maar een keertje goed moe toch als ze thuiskomt? Volgens mij kan het wel.
En ja, als mijn zus wedstrijden gaat rijden zal het inderdaad ook zo moeten. Het jammere is alleen dat we zelf geen trailer hebben om te oefenen, dus moeten we eentje huren.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 13:15

Dan zou ik het juist doen dat is een moeie oefening en 20min. is absoluut niet veel. De enige manier om het haar te leren is het doen ervan.

Is er niet iemand van je stalling waar je een trailer kan lenen om ´s avonds wat te oefenen. Je hoeft niet te rijden alleen staan en laten eten is meer dan voldoende.

Mijn paard wilde helemaal niet meer laden en met geduld en veel oefenen is het helemaal goed gekomen.

Succes Lovers Zou wel gaaf zijn om Ijsco te bezoeken *LOL* .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 13:26

Ja er staat een mooie trailer op het erf van onze pensionstalling maar ik weet niet of we die mogen lenen Verward Scheve mond\
Mijn zus wilde het liefst een keer een ritje maken van een kwartiertje ofzo en dan onderweg even laten eten en dan zonder iets te hoeven doen weer richting stal zodat ze leert dat er niets aan is.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 13:56

Gewoon vragen toch ?? Ik heb dat zo toen ook in de tijd gedaan. Nee heb je Ja kan je krijgen.

Alleen in de trailer laten staan voor een tijdje is al meeeer als genoeg hoor. Desnoods start je alleen de motor.

Lovers

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 14:55

Ja ik zal mijn zus zeggen dat ze de gok maar eens moet wagen om te vragen of we met de trailer mogen oefenen Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:08

Gewoon doen!!! Is hartstikke goed voor haar paardje en het paardje went er vanzelf aan. Als je niet oefent, kom je nooit ergens! Leuk is dat dan voor haar om ijsco weer eens te zien! Maar kwartiertje buitenrit vliegt om....zou toch iets langer gaan haha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 16:24

Citaat:
Op 2001-10-01 13:26, schreef Cody:
Mijn zus wilde het liefst een keer een ritje maken van een kwartiertje ofzo en dan onderweg even laten eten en dan zonder iets te hoeven doen weer richting stal zodat ze leert dat er niets aan is.

Citaat:
Jurga schreef:
Maar kwartiertje buitenrit vliegt om....zou toch iets langer gaan haha.

Haha, ik bedoelde dat mijn zus VOOR de buitenrit graag eens een ritje van een kwartier wilde maken met de trailer! Dus juist zonder dat haar paard dan verder iets hoeft te doen, alleen een rondje door het dorp in de trailer staan en hooi knabbelen.

Ja als ze haar paard meeneemt naar IJsco gaan we zeker wel wat langer buitenrijden dan een kwartiertje!

*LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 17:08

SCHAAM.... Bloos Foutje bedankt!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 18:55

Zou wel heel erg leuk zijn. Lijkt me juist voor Pliva ook leuk. Ze zeggen toch niet voor niets: verandering van spijs doet eten? Oftewel: verandering van omgeving om eens te rijden geeft plezier... En als ze dan Ijsje weer kan zien! Reken maar dat ze wel van elkaar te weten komen dat ze het best naar hun zin hebben in de nieuwe situatie!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 10:05

ja leuk joh, dat moeten jullie doen. Ik denk dat Pliva het wel aankan hoor, dan went ze er mooi aan en dan kun je vaker naar Ijsco toe om samen een rit te gaanmaken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, katha, Marcella, mirriejj, Mitch_Beauty, robbie88, rover_, VWestra en 155 bezoekers