dinsdag komt ie...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 19:45

de nieuwe hengst bij Gerald!!! zaterdag maar gelijk foto's maken! *LOL* *LOL*
gister dus weer dagje bij gerald geweest, ik was er om 9 uur, saskia al om half 9. eerst alle stallen samen uitgemest (samen is gezelliger!) toen buitenom de stallen geveegd en binnen ook. en toen ben ik de zadelkamer schoon gaan maken en sas de spuitplaats. (was inmiddels kwart voor elf geworden). en toen kwamen gerald en michel eraan en die waren gelijk helemaal superblij, vonden het onwijs lief dat we al zo veel gedaan hadden. Eerst wat met zn allen gedronken en een chocoboktbroodje van Bakkerij Kragt erbij (lekka he nim???) en daarna weer verder gegaan. er werd nog nieuw hooi en stro gebracht, dat hebben we met zn allen naar binnen staan gooien. echt lachen! ik had volgens mij t stro in mn haar zitten op n gegeven moment, echt onwijs lol gehad!!! *LOL* haha en sas en ik hebben maar even 2 eigenaars veranderd. die van Heide en Gampie. *lol* dus Gamp is nu van mij en Heidje van Sas!! Pling Dus mensen ik heb nu een hele gave koffievos KWPN hengst, 13 jaar, Z2 dressuur, Gambler genaamd. *LOL* Schijnheilig
nou en gerald ging lekker rijden, ik heb gambler laten grazen buiten en toen ben ik om 5 uur maar richting mijn huisje gegaan!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 19:52

leuk daggie dus weer enne chocboktbroodjes zijn gewoon het extra's van de gewoone boktbroodjes en zo lekker als van kragt krijg je ze nergens jammie!!!!!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GoogleAdsense, Lalladidoo, laura22, Lugea, savieralover, xdesix en 40 bezoekers