Kijkerige mensen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anna_oud

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-01 07:40

IK sta nu al bijna 4 dagen op de manege en het bevalt totaal niet. Ik kan geen moment rustig rijden de hele tijd staan er mensen je aan te gapen. Echt heel irritant. Ik kan niet eens meer onspannen rijden daardoor... nu ik ook wee niet in het bos mag rijden hebben Origine en ik tijdends het rijden geen moment rust. OF ik moet heeeeel vroeg sochtends komen, misschien doe ik dat vervolgens wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 08:57

Anna, misschien moet je dat wel als compliment zien ?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 09:04

Kan me wel voorstellen dat je het niet prettig vind.....maar misschien heeft Sonja wel gelijk en moet je het zien als een compliment,ikzelf vind het ook niks als er heel veel mensen staan, maar dat komt omdat ik zo onzeker ben......word er zenuwachtig van en ben dan altijd bang dat ze achter mijn rug lopen te roddelen en ik weet dat je daar boven moet staan.....maar ja dat is niet altijd even makkelijk!!!!
Ben ook bij een les wezen kijken en dan zitten daar van die kakelkippen die alleen maar comentaar hebben op andere ....nou dan denk ik al weer ......daar rijd ik straks ook tussen wat zullen ze over mij en Oliva zeggen *zucht*.
Nou ja ver boven proberen te staan!!!!

Jacqueline

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 09:51

Ik vind het wel moeilijk, maar ik kijk zelf ook graag naar anderen. Niet om ze uit te lachen, maar echt om van te leren. Op een manege heb je dat eiegenlijk altijd.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 10:12

Dat is bij ons dus ook altijd: als er een nieuwe pensionklant is staat iedereen te kijken en te beoordelen. Ik kan je al wel vertellen dat het toch nooit goed genoeg is. Er wordt nu eenmaal altijd geluld op maneges, dus ik zou even doorbijten, jezelf open opstellen en dan is het met een week voorbij. Het is toch vaak een kliek en ze willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben. Wordt jij onzeker van dat geloer komt het misschien over als arrogantie ofzo. Doe jij gewoon aardig, stel je je voor etc, vraag naar hun paarden...dan is dat zo afgelopen en weten ze wat ze aan je hebben..is dat geloer ook over. Het gebeurd bij ons ook, ik weet het, het is niet leuk, maar zo gaat het heel vaak!! Succes!

Groetjes Suzanne

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 10:18

Ja weet je wat het geval bij mij is....het zijn niet eens de meiden die er rijden die het doen, maar degenen die daar niet eens rijden......moeders enzo!!!
Verder zijn ze allemaal best wel aardig....en waarschijnlijk zal het allemaal ook wel meevallen ....alleen toen ik dus naar die les ging kijken (OO help ik ben zelf ook wezen kijken hahahaha)toen hoorde ik het een en het ander en toen dacht ik sjeetje he.......wat een kakelkippen!!!!
En dan voel ik mezelf helemaal onzeker worden.....maar ik ga er voor en laat me niet ontmoedigen......!!!!
Bij mij is eht gewoon puur omdat ik jaren niet heb gelest en ik vind het wel heel fijn als ik comentaar krijg waar ik wat aan heb....het is dus niet zo dat ik niet tegen kritiek kan........want ik heb dus eht liefst dat ze meteen tegen me zeggen hoe en wat ik moet doen...om zo toch weer wat verder te komen......!!!!

Jacqueline

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 11:02

Dat slag noem ik 'foutenkijkers'het enige wat ze willen zien zijn de fouten die jij of je paard maakt. Daar kunnen ze dan mooi op in haken.
het heeft mij altijd heel erg gestoord en ik schaamde me ook als mijn paard niet lekker ging. Uiteindelijk gaat je paard dus nooit lekker lopen omdat jij je steeds zorgen maakt over mensen die het niet beter kunnen.
STAY COOL!! en rij gewoon zoals je altijd rijdt!. Soms heb ik ook wel publiek en dan geef ik altijd ff een showtje weg voor mijn gevoel, maakt niet uit of ik op mijn eigen paard zit of op een andere. De gedachte die ik bewust denk: 'iedereen ff goed opletten en mis vooral niks want wie weet kunnen ze er nog van leren' echt hoor het helpt. Je blijft net zolang je eigen programma rijden totdat iemand de moed opbrengt om aan jou te komen vragen of je bepaalde dingen bewust traint ofzo. Er komt vanzelf een keer iemand met een compliment. En zo niet dan zijn ze jaloers en dat is dan een compliment.
Wees gewoon trots op je paard en jezelf.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 13:58

hey waar ga je nu lessen in Apeldoorn??

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:02

Bij Pegasus....lijkt me wel leuk omdat daar een heleboel mensen rijden met ponys!!!
En ik ga nu lessen bij een mevrouw vlak bij van laar een paar huizen verder......die mensen hebben zelf een fries en een kwpner en 2 shires en die mevrouw bood mij aan om me te helpen en dan mag ik zo vaak rijden en komen in hun bak als ik wil .......gaaaaafff he!!!

Jacqueline

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 14:03

Bedoelde je mij met lessen Kim? Of Lov?
Ik les nu in Brummen, vlakbij Apeldoorn dus. Ik les bij Vivian v Tiel (dressuurstal), als die naam je niets zegt, dan misschien wel de naam Contango?
Ben echt supertevreden, al heb ik nu alleen telefonisch 'les' omdat ik niet weg kan..snik!!!! Had een 8 voor gereden zijn in het algemeen in mijn eerste proef en ik weet wel waar dat vandaan komt!!

Groetjes Suzanne

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 18:05

haha van jou wist ik al suus Lachen
maar jac.
leuk zeg pegasus!!!!!
waar zitten die nu?
ene weet je al wat voor'n vereniging het nu is? het was eerder NPC maar de NPC kapt er mee ofzoiets? mijn tante was NPC jurylid en is nu NKB geworden en die zei zoiets heb altijd tegen marieke(haar moeder heeft pegasus opgericht met nog iemand)dat als ze NBVR zouden worden ik bij hun kwam rijden.

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 18:22

ja dat is bij ons ook echt zo wat suzanne schreef. Maar dat is ff in het begin daarna is dat wel weer over ff doorbijten

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 21:34

Zit nu in Beekbergen aan de Els......anders als je met de tijd eens tijd hebt moet je eens komen kijken ......zie je je vriendin misschien ook weer!!!!

Jacqueline

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 22:02

ja leuk!