Shoot... word ik even voor heb blok gezet!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 16:46

Ik ging ook met plezier naar Okki hoor. Lachen

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:55

Oe moeilijk Tessa, ik denk dat ik de optie van je vriend zou proberen.
Je bent natuurlijk best gek op Okki, al vind ik het wel l*llig van de eigenaresse. Nu mag je opeens wel op hem dressuren! Straks gaat het misschien weer beter met haar en heeft ze je niet meer nodig.

Ik zou in elk geval zeker met je nieuwe paardje doorgaan!! Sterkte met het nemen van je beslissing. OK dan!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:36

Wacht eerst met het nieuwe paard af straks zegt de eigenaar over 3 weken dat ze het niets vind en zit je weer zonder paard.
misschien vind jij over 3 weken dat paard niets meer aan.
Als je voorlopig beiden paarden kunt doen zou ik dat proberen je ziet vanzelf welke je het beste bevalt.
Met de eigenaar van je oude paard ook.mag je alles blijven doen ook als ze straks weer een stuk opgeknapt is?
moeilijke beslissing sterkte en succes

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:52

Ik zou misschien idd even alle 2 de paarden doen. Ik kan me voorstellen dat je Okki niet los wilt laten en misschien klikt het niet met dat nieuwe paard. Of het nieuwe paard blijkt nog leuker en kun je een lange neus trekken naar die meid van Okki.

Als je nu voor Okki kiest blijf je denken aan het andere paard en anders om.

Succes met je beslissing.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 21:32

Ik ben iig niet van plan over 1 nacht ijs te gaan. Bij Rosalien lijkt het allemaal zo "makkelijk" te gaan. Ik mag van maandag t/m donderdag aan komen waaien wanneer ik wil en dan zijn ze blij ook! Ik slaap er nog maar eens een paar nachtjes over...

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:52

Lekker slapen en ze lopen allebei niet weg!!!!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:13

ziekte van crohn is erg heftig Chronische Ziekte van de darm gepaard met oontsteking niet leuk en je kan er flink beroerd van zijn!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 03:19

Maar wat heeft dat met de situatie tussen bijrijdster en eigenaar te maken?

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:19

Het is heel moeilijk!!! maar ik zou het niet doen, deze mensen kun je nooit meer 100% vertrouwen, want als het straks weer beter met haar gaat, kikt ze je dr zeker weer uit Verward Verward
Ik zou gewoon op zoek gaan naar een andere uitdaging *LOL*
Groetjes lisette

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 10:34

Ik moet misschien even een misverstand uit de wereld helpen. Ik heb natuurlijk hier wel eens mijn gal gespuwd over de eigenaresse van Okki, maar ze heeft ook positieve kanten hoor. Lachen

Wat Kido, denk ik, bedoelt, is dat als je die ziekte eenmaal hebt er nooit meer vanaf komt. Je hebt goede en je hebt slechte periodes, maar je wordt nooit beter.

Zoals ik er nu tegenover sta, ga ik het niet doen, maar ik moet er nog goed over nadenken.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:23

tsja het is net wat je zelf wilt denk je dat je het aan kunt twee paarden ?! dan moet je het doen ....
Denk je dat je het niet red dan moet je het absoluut niet doen uit medelijden voor de eigenaresse van Okki... ik denk dat je hier gewoon zelf even goed over na moet denken wat je nu precies wilt en waar je tijd voor hebt....
zeg maar tegen de eigenaresse van Okki dat je er nog eventjes over na wil denken... en in de tussen tijd kan iemand anders okki toch wel even los gooien of weet ik wat ....
geen overhaaste beslissingen nemen en lekker rustig aan doen ....
succes ermee in ieder geval ...

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:49

Welk paard vindt je het leukste? Als je gek was met Okki zou je misschien eerst eens goed met de eigenaresse moeten praten zodat jullie met een schone lei kunnen beginnen.