Ik breek nog eens in 1000 stukjes met die beesten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Ik breek nog eens in 1000 stukjes met die beesten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 19:04

het gaat de laatste tijd wel weer lekker met mij!!!ben een en al beurs!!!gister op mijn stage moest ik galoptraining doen, dus ik op naar het bos en wou wel eens weten hoe hard dit beestje nou echt kon!ik zat op een volbloedje dat nog geen jaar van de renbaan af is. ik galoperen en ik ging al behoorlijk hard en toen werd ik iets te enhousiast gaf m een tikje op ze hals(wou toch echt ff wete hoe hard die nou kon!) maar ja ik met me stomme kop vergeet dat het beestje van de renbaan afkomt en dat als die dan een tik op ze hals krijg een spurt neemt.....en sjoef daar ging ik.....toen d8 van oej ik ga toch iets te hard(volges mij kon het beestje nog harder!) ik had nog een heel lang pas te gaan om af te remmen dus ik begon alvast maar.....maar ja dat beestje had ook zoiets van ik moest toch rennen Verward toen kregen we een bocht en d8 als ik nu sherp stuur dan stuur ik m een beetje op de bosjes af en stopt ie wel, dat deed ie ook wel maar toen schoot ie even opzij en vergat dat ik erop zat en dat daar een boom stond, BOEM zo me knie volop de boom, AUWWW!!!nu is die flink beurs maar dat valt nog wel mee, ik had er gister dus nog wel last van dus ging een beetje mank lopen, toen werd ik vanochtend om 5 uur wakker, AAUUWWW me rug!(ik loop al bij de fysio maar het ging al zo goed) ik moest me bed uitkruipen....rijden ging dus niet vandaag, dan maar wat longeren....toch maar de fysio gebelt, ik ben net geweest sta super scheef!!morge moet ik thuis blijven en dan weer naar de fysio
echt superr balen!!!aangezien mijn stagebegeleider een paar weken weg is en ik dus al die paarden moet rijden.....gelukkig komen ze wel elke dag in de molen en de jonge paarden ook op de wei dus beweging krijgen ze wel!
maar ja toch baal ik!!!!
vorige week klapte ik ook al zowat achterover met een paard ik kon er nog net op tijd afspringen een paar weken daarvoor ging er buiten op een beton een paard met mij aan de kletter en ging ik met paard en al onderuit dezelfde dag vloog ik ook weer door de lucht!
dus dan ga ik me toch is afvragen, waarom doe wij dit???zijn wij dan echt zo gek op die dieren dat we ons leven nou ja lichaam dan er voor wagen?7 dagen per week, 24 uur per dag willen die beesten eten schone stal en beweging en als je geluk heb zijn ze fijn te rijden!!!
tja zo gek zijn we kennenelijk toch wel, ik wel iig want ik weet dat ik overmorgen weer aan het scheuren ben in het bos.....


Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 19:39

jij hebt veel lef zeg,vroeger was ik ook zo,maar nu ik ouder ben merk ik toch dat je voorzichtiger wordt.
en ben er pas ook paar keer afgevallen,maar zat daarna toch meer gespannen erop.
knap dat jij daar kennelijk geen last van hebt.
en gelukkig valt het meestal goed uit.
karin

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 19:42

Dat doe je jezelf wel aan hoor ik waag mijn leven en mijn lichaam er niet voor.Maar een paard op de bosjes afstuuren in een fikse rengalop is er eigenlijk wel een beetje om vragen Scheve mond sterkte iig met je knie hopelijk kun je morgen al wat beter uit de voeten.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 19:57

nou lef, okeej maar ik word wel elke keer voorzichteren hoor!
en nimber ik moest wel aangezien er zo een spoorboompje aan kwam waar ik dus niet in volle galop over heen ga springen!
maar t was me eigen fout dat ie zo snel ging!dus dat doen we niet meer

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:46

Leuk stagebedrijf heb je! (ik kan het weten:D)
Gaat het al wat beter nu?

Brabantse Fries ;)

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:48

Veel sterkte! En ben je nog geflitst?? Ik heb met mijn schattige, vorige pony wel eens rijdende auto`s ingehaald (dat wil zeggen: aan de andere kant van de uiterst brede berm in een recreantengebied vol vogelaars). Dat levert altijd leuke reacties op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: onpaard, shadowstar, xSuuzerd en 101 bezoekers