Toch even een update over de tinker..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:41

Niet perse op jou gericht en ook niet perse op dit topic...

Europe is our playground


Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:43

Ok! Knipoog

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:56

gijsenkim schreef:
Mizzlove een paardenleven is altijd veel minder waard dan het mijne....... als je het niet erg vind. Misschien wil jij je leven geven voor een paard, maar ik iig niet


Mee eens, doe ik ook niet. Geen paard, maar dan ook geen enkel paard is het waard om je nek op te breken, of doodgetrapt te worden.

Je suis Charlie.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:58

Ik sta er echt van te kijken hoe hoog het pennymeisjes gehalte is in dit topic.
Een paard dat gericht door blijft trappen, zelfs als het 'gevaar' al bewusteloos op de grond ligt, is in mijn ogen niet meer te helpen.
( er vanuit gaand dat Nathalie toen ze buiten bewustzijn was nog getrapt is, wat mij vrij logisch lijkt )
Irish lady, hoe ver wou je gaan?
Zo ver dat er nakomelingen komen van dit paard?

De meeste paarden worden niet agresief geboren, maar er zitten er wel wat tussen die wel zo zijn geboren.
En of dat dan meteen aangeboren is in het gedrag, of aangeboren is als een hersentumor oid.
Maat voor mij niet uit, punt is het dat paard een gevaar is.

Gelukkig zijn er geen ergere ongelukken gebeurd ( waarmee ik niet wil zeggen dat dat van Nathalie niet erg ( genoeg ) is) waar de dood op heeft gevolgd.

De handelaar heeft goed gehandeld.
Hellaas zijn er ook zat meisjes van een jaar of 10 die denken dat een 'wild' paard omgetoverd kan worden tot een leuk knuffelpaard.
Je moet er toch niet aan denken wat er dan had kunnen gebeuren..

Nathalie, nogmaals veel sterkte en doe rustig aan he Ach gut

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:07

Hier is ook al een onder topic over geopend..

Ik vind ook zeker dat de handelaar goed gehandeld.
De eigenaar heeft misschien niet het lef gehad dit beest naar de slager te brengen. 99 van de 100 paardenproblemen komen voort vanuit mensen, dus dan geef je toe grote fouten hebt gemaakt.
Bovendien krijgt de eigenaar veel mensen over zich heen die dat geen goede beslissing vinden.
STEL: Ik vertel morgen op Bokt dat ik mijn paard naar de slager breng omdat hij onhandelbaar is en een gevaar voor mensen.
Dan staan er legio mensen op die denken veeeel meer ervaring te hebben dan ik, die dat beest van de slacht willen redden en die zullen dat beest dan wel even heropvoeden. Ach gut
Met veel geduld en liefde en blabla. Dan gebeurt er wat met zo'n pennymeisje, het beest moet als nog naar de slager.

Snap niet waarom er over een paard naar de slager brengen zo dramatisch gedaan wordt.
Dat beest merkt er helemaal niets van, hij is waarschijnlijk beter af en er zijn genoeg andere paarden in Nederland.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:14

Heel veel beterschap meid.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:21

Miep schreef:
Irish lady, hoe ver wou je gaan?
Zo ver dat er nakomelingen komen van dit paard?


Heeft Irish Lady dit gezegd??? Omdat ze op een fokkerij werkt wordt er VERONDERSTELD dat zij dit had willen doen. Dingen veronderstellen is vaak iemand dingen in de mond leggen die hij of zij NIET gezegd NOCH zo bedoeld hebben!

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:23

Dank je Djuno, met het op een fokkerij stallen bedoel ik dat we al zo veel tinkers hebben dat eentje extra er ook nog wel bij kan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Dartel, dollyspikkel, Flip, K_nolan, Larissajulia, lissssan, marit34, massiemas, midori, nimbletje, pillow, Relserk, Samo, xamberr en 144 bezoekers