Hard gewerkt!!! :O

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Hard gewerkt!!! :O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 20:21

Ik heb vandaag echt superhard gewerkt met Abdullah.. *vind ik zelf dan.. Knipoog * Ik had eerder al bij RT gevraagd of mensen me konden helpen met het probleem dat Abdullah nergens langs durft.. Bij mij op stal staan een paar van die balen stro naast de bak.. maar hij vertikte het steeds om daar langs te gaan.. en vandaag ging ik met volle moed er tegen aan... en weer pech!! hij durfde er weeeeeer niet langs.. wel rechtsom.. gaat echt lekker.. maar linksom.. Verdrietig dus ik verloor al mn moed Boos! en hij ging al weer staan te hobbelen en half steigeren en zo Verward echt klote.. maarjah.. toen kwam er een meisje op stal... die met haar paard eigenlijk dezelfde problemen heeft.. en ze ging me helpen Haha! Haha! .. Ik ben haar echt dankbaar OK dan! Ze vertelde een paar dingen die ik moest doen.. en ikke oefenen.. en in het begin lukte het dus helemaal niet.. maar na veel oefenen.. LUKTE het!!!! Ik ben echt trots op mezelf en op Abdullah!! Nu ga ik dus hard oefenen met hem zodat hij er dalijk heeel normaal langsgaat!!! Lachen hij was ook echt helemaal nat en moe.. Lachen haha en ik ook!! Pff.. was echt werken vandaag!! maar het had dus resultaat!!!

Afbeelding
*een versleten Abdullah, ik gaf hem een plukje kuil.. en hij was te moe om te eten Haha! * Lachen

'Moonlight Holly'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EllisL, joyce83, Kalea, lanouska, Liesje89, Poldermenner, rien10, Sasqiua, sorbetje, Wopkebrok en 8 bezoekers