Bijrijdersbureau

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-01 20:20

Hebben jullie wel eens gehoord van een bureau waar je een bijrijder kan huren?Volgens mijn instructrice bestaat dat.

maartje
Berichten: 51
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 20:30

hoi, hoi,

nee nooit echt van gehoord
wel dat er een manege is waar je je paard stalt en zij hem bijrijden als je geen tijd hebt

dat zo'n bureau bestaat, ik zou geen vreemd mens op mijn paard zetten (niet dat ik er een heb)

groetjes, maartje

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 20:30

Hee Manon! Ik weet wel dat er een bureau staat waar je mensen kunt inhuren die voor je huis en je paarden zorgen als je een weekendje weggaat of op vakantie bent. Misschien hebben we het over hetzelfde? Ik heb dit van een vriendin van mij (zij staat daar ingeschreven en past wel eens op), ik kan haar wel eens vragen wat voor bureau dat is.

_________________
<< < ...dreams are just goals without deadlines... > >>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-03-21 19:33 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 21:01

Ik heb er wel van gehoord dat er een I-net site is waar bijrijders zich kunnen melden, en paardeneigenaren die een bijrijder zoeken. Maar ik weet het @dres niet. Iemand anders misschien die vroeger op Horses ronddoolde (want daar heb ik het wel eens gelezen) ?
Groetjes.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 21:09


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 21:43

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Missinglink is een soort service voor bijrijders en paardeneigenaren die een bijrijder zoeken. Een meisje/ vrouw Tanja runt het voor de lol denk ik. Ze koppelt gegevens en kijkt heel nauwkeurig naar wat iemand precies zoekt. Ik heb via haar geprobeerd een bijrijdpaardje te vinden. = helaas nog niet gelukt omdat ik weinig tijd heb, geen auto en zelf ook nogal wat eisen stel. Ze is heel grondig en erg betrouwbaar. bij een mogelijke match loopt contact eerst via haar. Je ontmoet elkaar dus pas als je al een beetje van elkaar weet. Pas als een match geslaagd is betaal je haar 10 gulden(Dat is gezien de hoeveelheid tijd die ze erin steekt bijzonder weinig, echt een onkostenvergoeding. Dit is haar homepage <a href="http://users.raketnet.nl/missinglink/">missinglink for horses</a>

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 22:04

Ook op http://www.hippics.net is de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties voor bijrijders of bijrijdpaardjes. Dat staat natuurlijk niet in verhouding tot iemand die het helemaal uitzoekt.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-01 01:21

Dimmelim heeft gelijk. Ik heb namelijk gemaild en ik kreeg een hele duidelijke email terug. Als iemand nog info wil dan kun je dat op de site vinden die Dimmelim al heeft genoemd.