gedoe om een advertentie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

gedoe om een advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 13:06

ik had laatst een advertentie opgestuurd naar de P&S, ik deed die speciale aanbieding...voor 40E excl btw wordt mijn advertentie geplaatst in de P&S en de hoefslag...ik ben overigens zelf alleen lid van de P&S
ik kreeg wat belletjes van mensen die hem uit de hoefslag hadden gehaald.
maar in de P&S had ik hem helemaal niet zien staan. nummer 4 en nummer 5 stond ie niet in! vandaag kreeg ik wel de rekening binnen!
47,60E
ik heb toen even naar de P&S gebeld, maar ze deden nogal moeilijk! het was volgens hun gewoon een afschrift van de hoefslag(jahoor 47,60E voor 1 advertentie van 4 regeltjes???)
ik heb gezegd dat ik geen hoefslag heb en dat ik de speciale aanbieding had gebruikt bij de P&S!!!!!! ze gingen het even opzoeken in de computer, maar dat vrouwtje kwam er niet uit.. Verward ze zei dat ze me wel ff terug zou bellen en dat ze er iemand bij ging halen, maar ze kwam zo geirriteerd over Boos! dus ik was nogal chaggie...ik ga geen 47,60E betalen voor 1 advertentie

maar ik ben nu net weer terug gebeld...ze zeiden helemaal niks over wat er aan de hand was Boos! ze zeiden alleen ff snel dat ze hem in P&S nmr 6 zouden plaatsen
naja gelukkig maar....was namelijk niet van plan om dan te gaan betalen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:09

Nou ja het zal idd ff lekker worden E 47 voor 4 regeltjes
Haahahaha wel komisch Haha!
Blijf ze maar flink op de hielen zitten..............Boos!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:10

net zolang zeuren hoor totdat je je gelijk hebt gehaald !!!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 13:15

Die zijn duur zeg, je hebt daar al een hele pagina full colour voor € 600,- zullen ze wel veel verdienen met niet gevraagde adv. plaatsen voor P&S lezers.

Gratis af te halen mooie jonge katten

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:02

Je zei het al tegen me

Maar ik begrijp dat het nu opgelost is Verward
Dat scheelt dan iig, nou nog hopen dat je ook respons op je advertentie krijgt en dat Tobi verkocht wordt Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:14

Gewoon pas betalen als je de advertentie hebt gezien in de P&S! Zij hebben toch ook nog niets geleverd nu...??
En succes met de verkoop!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 165 bezoekers