Op verzoek van trouwe volgers van mijn andere volgtopic over mijn merrie Jody (zie onderschrift), open ik nu een volgtopic over ons tweede paard.
Meet O-Jidee (v Indiana x Atleet x Marvel)

Ze is mooi aan de maat met haar 1,69m en haar leeftijd van slechts 3 jaar. Afgelopen winter is ze beleerd voor de wagen. Dat pakte ze onwijs goed op! Na het beleren heeft ze een korte pauze gehad en daarna kon ik haar moeiteloos weer oppakken, wat een fijn en betrouwbaar dier.

Ze verschilt in werkelijk alles met onze Jody: ze is groot, heeft een prachtige bles en ze is heel nuchter. Je zou haar bij wijze van spreken aan de trekker vast kunnen zetten om te poetsen

Ze is ook al mee geweest naar vreemd terrein en ook daar wordt ze niet anders van.

Dit hebben we allemaal al gedaan en nu zijn we in het kader van haar opleiding toe aan wat nieuws. Dankzij haar super fijne karakter denk ik namelijk dat zij de perfecte allrounder is! Dus mennen en rijden onder het zadel.
Inmiddels zijn de eerste stappen gemaakt. Er is een zadel aangemeten en daar is ze nu een paar keer mee gelongeerd. Het beleren doe ik niet zelf, zo dapper ben ik niet meer. Ik zal hier regelmatig updates plaatsen van O-Jidee, of Deetje zoals wij haar noemen