Trainingsweekend achter de rug!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Trainingsweekend achter de rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 13:29

Het gaat dan wel niet over paarden, maar ik wilde het wel even kwijt Lachen

Ik heb namelijk van vrijdagavond t/m zondagmiddag een trainingsweekens van de Animatie Compagnie achter de rug. Ik wil misschien in de zomer als recreatie-entertainer op een camoing gaan werken, maar daar ging zo'n trainingsweekend aan vooraf. Het was overdag van 7.30 tot 00.30 programma Gaaaap Workshops, toneel, dansen, bergen informatie en ga zo maar door. De eerste nacht gewoon braaf eigen bedje, 2 uur pitten, en dat vond ik al zwaar want de volgende ochtend 7.30 uur op en dan maar hopen dat je de eerste selectie ronde door was. Maar goed mijn vriendin ik en waren door, van de 80 mensen waren 20 af gevallen. De 2e nacht heb ik van 6 tot 7 geslapen, er was namelijk een best wel mooie jongen ( Bloos lees: ^!#%@&mooi) dus ik had al even met hem gepraat, en we lijken echt heel erg op elkaar, ecng gewoon, en ja hoor, ik eindig op zijn kamer Haha! Ik was uitendelijk ook maar blijven slapen Schijnheilig . Denk geen gekke dingen, want dat is allemaal niet gebeurd, alleen een beetje Kusje Tong uitsteken Vingers aflikken Knipoog. Ik baal er in ieder geval wel van dat hij in Rotterdam woont en ik in Amsterdam. Het was dus jammer genoeg maar voor een weekend Verdrietig
Dinsdag hoor ik of ik geplaatst wordt op een camping. Ik ben helemaal schor, helemaal kapot, doodgegooid met liedjes die ik niet meer uit mijn hoofd krijg en en paar kilo zwaarder van informatie in mijn hoofd Ach gut Maar het was we erg leuk. OK dan!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 12:56

*update*

Nou ik ben aangenomen hoor! Alleen zit ik met een klein probleempje, de vriendin waarmee ik het zou gaan doen niet!! En ik weet dus nu echt niet meer wat ik moet doen... *dilemma*

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:43

Proficiat dat je de selectie gehaald hebt OK dan!
Ik zou gewoon gaan, je komt allicht daar weer een hele hoop mensen tegen waar je aansluiting bij kunt vinden Knipoog

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 16:42

hoi, das wel heel leuk zeg! en ik zal idd ook gewoon gaan zoveel gaan daar alleen heen en je leert er gauw genoeg mensen kennen omdat je daar ook gaat werken ja..

Go jij! Go jij!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 16:59

oww wat leuk zeg Lachen
Gewoon gaan ook al gaat je vriendin niet joh, word vast hardstikke leuk!!

Obelix is gewoon stoer!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 16:48

Ja, ik moet nog maar even heel hard gaan nadenken.. Jullie zeggen allemaal gaan, dus wie weet!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, hesterve, JPitty, Kitty_, Mark0919, Riviera87, Vagabondo, xChanelx en 36 bezoekers