tölten!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
ijslandermir
Berichten: 760
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 09:53

Dat zit daar niet meer. Dat was de Besmannick hoeve. Die zitten al weer een hele tijd in Langedijke (bij Appelscha). Ze willen daar ook weer weg geloof ik. Ze willen naar Duitsland.

Hoi Marcha, ja ik doe nu ook wat mee op bokt. is ook wel leuk. Over paarden (en vooral gangenpaarden) praten is altijd leuk!


Flenna
Berichten: 207
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:18

annegti"]
In de buurt van Ommen zit toch ook zoiets waar je dat kan doen? Tenminste dat heb ik eens gehoord, lijkt me ook wel eens leuk om te doen met een aantal mensen. (maar ik wil alles wat met paarden te maken heeft wel eens uitproberen)
[/quote]

Er zit idd een IJslanderstal in Witharen (vlakbij Ommen) kijk maar eens op http://www.landamaeri.nl Dat is de IJslanderstal van Inge Frieling, ik heb een paar jaar geleden les van haar gehad en dat was heel erg leerzaam. Ben zelf nog nooit bij haar stal geweest omdat het ruim 1,5 uur rijden is voor mij Scheve mond maar als er een keer Open Dag is ga ik zeker een kijkje daar nemen

[quote="ijslandermir"]
Dat zit daar niet meer. Dat was de Besmannick hoeve. Die zitten al weer een hele tijd in Langedijke (bij Appelscha). Ze willen daar ook weer weg geloof ik. Ze willen naar Duitsland.
[/quote]

Mirjam er zit nog wel een IJslander stal hoor, lees maar hierboven Knipoog

[quote="ijslandermir schreef:
Hoi Marcha, ja ik doe nu ook wat mee op bokt. is ook wel leuk. Over paarden (en vooral gangenpaarden) praten is altijd leuk!


Het is hier wel wat drukker dan op IJslanderBabbels (het IJslandse Paarden forum) maar wel lekker gezellig hoor ! Natuurlijk is het leuk om over IJslanders te praten

Groetjes Marsha

Bekijk eens mijn website http://www.marsha-creations.nl voor handgemaakte sieraden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:51

Hey,

Het aantal IJslanderliefhebbers wordt duidelijk steeds groter. Het zijn dan in aanschaf redelijk prijzige paarden, maar in onderhoud veel goedkoper dan de gemiddelde KWPN'er..... Daarom is het ook niet zo gek dat er niet zo gek veel mensen zijn met maar 1 IJslander! Het worden er al gauw 2 en dan 3...... IJslanders zijn een verslaving...... Eenmaal getölt, wil je niet meer iets anders.......

Zo'n trektocht op IJsland moet toch het toch wel helemaal zijn! Lijkt me tegek om samen met mijn dochter te doen!

Jammer dat mijn IJsjes niet mee mogen.....

Groetjes [***]

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:48

Ik rij ook bij Inge in Witharen: hardstikke leuk en ze kan je goed les geven!!!
Tolten is gaafff,ik ben helemaal verslaafd iig

Groetjes Angelique

SplashIsLief

Berichten: 33029
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:50

ik rijd geen ijslander, maar mijn draver kan ook tölten Tong uitsteken

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Larislaatje, robbie88, Saaams, Sting, Titsia, Unit en 46 bezoekers