schuldgevoel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 15:41

Gisteren hebben we op stal te horen gekregen dat wij, in ieder geval tot zaterdag 11.00 uur niet meer op het terrein van de stal mogen komen [ivm MKZ]. Zo’n ramp is het niet want gisteren hebben zich meteen een aantal mensen als vrijwilliger opgeworpen die in de stallen blijven slapen en alle paarden wandelen, longeren, los laten en verzorgen, medicijnen toedienen etc. etc.
Het stomme is dat ik me zo schuldig naar mijn paard toe voel, omdat ik vanavond niet naar hem toe kan. Het slaat natuurlijk nergens op want hij mag lekker los in de rijhal en niet hoeft te werken. Ik heb me ook voorgenomen hier voor hem maar een mini-vakantie van te maken, eventjes een rustpausen van een paar daagjes,
En in plaats van me te verheugen op mijn vrije avondje, heb ik last van mijn geweten. Ik geloof dat ik mijn paard harder nodig heb dan mijn paard mij!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:09

Heb ik ook. Het gaat net goed en dan dit. Wat moet dat moet. Ik moet er niet aan denken dat het een paar weken gaat duren.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 20:38

herken je probleem heel goed!ik zou ook geen dag zonder mijn pony kunnen maar zij wel zonder mij geloof ik!aja nog ffkes doorzetten he?

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 11:05

Heel goed Sanderijn! Natuurlijk is het vervelend dat je je paard niet kan zien, geen beweging kan geven en zo, maar dat overleven ze echt wel voor die paar dagen. Ben zelf natuurlijk ook heel blij dat ik vandaag er weer heen mag en dat die maatregels versoepeld konden worden (is dacht ik ook heel goed nieuws). Ik zie liever mijn paard drie dagen niet dan dat ik een uitbraak van MKZ moet meemaken...
Overigens weet ik zeker dat je paard je het echt niet kwalijk neemt, hoor! Het is inderdaad je eigen gevoel en dat is heel herkenbaar. Ik ken ook iemand die straks een HEEEEL grote wortel gaat krijgen *LOL*

Seeya, Dick

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 14:19

Ik voel me ook niet happy bij dit alles, alleen mag ik straks ook nog niet naar mijn paard. Hij staat namelijk samen met nog 9 paarden op stal waar ze ook koeien hebben.
Ik zou dat ik het hem kon "uitleggen" waarom ik niet kan komen.