Manege Cannenburgh

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prowler
Berichten: 30
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Manege Cannenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 13:40

Hallo!
Ik ben nieuw op dit forum. Ik denk erover na om paardrijlessen te gaan nemen en kijk daarom hier een beetje rond voor meer informatie. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die lessen hebben op de manege de Cannenburgh in Vaassen? Ik zou graag van hen horen wat ze van de manege en de lessen vinden. Zijn er mensen die ergens anders in de buur van Apeldoorn rijden?

Esther


sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 13:47

Hoi Esther,

Zelf woon ik in Vaassen en heb mijn paard vlakij de manage staan Haha! ...en heb mij laatst aangemeld om lid te worden bij de Fasna Ruiters (=in de manage de Canneburgh), helaas laat het bestuur het nu niet toe om nog meer leden aan te halen, dus zal ik nog f geduld moeten hebben. Scheve mond

Misschien als je gewoon wil lessen zonder paard dat dan wel mogelijk is...
veel succes in iedergeval... *LOL*
gr .

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:02

Zelf heb ik geen ervaring met Cannenburg. Maar ik heb er veel positieve verhalen over gehoord.

Jetta fan d'ald Loop
&
Lobke M

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 15:36

Ik vind het een onwijs toffe manege.
Het is er super gezellig en ik vind dat er op ene goed niveua les word gegeven.
Leuke paarden en onwijs aardige eigenaars.
Ook als je van mennen houd ben je daar op de goede plaats.
Ik vind het zeker een aanrader!!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:08

Ik ben er een paar keer met een menwedstrijd geweest. Het was er wel heel gezellig, maar verder ken ik het niet.

Prowler
Berichten: 30
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 11:50

Leuk om te horen dat er nog meer mensen zijn die deze manege kennen! Ik had zelf ook al een goede indruk toen ik de manege van buiten bekeek. Het enige nadeel is dat het redelijk ver weg is voor mij. Iets dichterbij is nog manege Pothoven, maar daar kreeg ik eigenlijk een minder gezellige indruk van. Zijn er mensen die deze manege kennen?

Esther

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:21

Ook Haha!
Ik heb er bijna drie jaar les gehad. Maar ik ging gewoon naar huis na de les omdat ik hier mijn eigen paardje had Lachen . Dus echt de sfeer ken ik er niet.
Ik moet wel zeggen dat mensen je veel meer aanspreken en "aardiger vinden" als je je paard er hebt staan . (heb ervaring)
Ik vond wel dat je er goed les kreeg en er staan leuke, goedverzorgde paarden OK dan! . Eigenlijk moet je wel zorgen dat je bij Rita in de les komt .

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:27

ik heb 3 jaar op pothoven gereden. ik vond het een leuke, gezellige manege waar goed les werd gegeven.

met de cannenburgh heb ik niet veel ervaring

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:10

ik heb 13 jaar op Pothoven gereden, eerst in de manegelessen en daarna heeft mijn eigen paardje er gestaan tot februari vorig jaar, dus vraag maar raak! Ik vond het er altijd wel gezellig, soms had je wel van die groepjes die roddelen enzo, maar dat waren vooral pensionklanten, als manege ruiter heb je daar weinig mee te maken. Je krijgt er iig prima les. en idd, als je bij rita in de les rijdt, is het sowieso prima
Laatst bijgewerkt door Leo op 26-02-10 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Oud topic, nieuwe reacties zijn verwijderd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, Siers83 en 138 bezoekers