bey bey fuji!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

bey bey fuji!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 19:20

Vanmiddag zijn ze één van mijn verzogshetten komen halen zodat ik nu nog maar 1 verzorgshet heb. Ik zag de mensen voor de eerste keer dus was ebst benieuwd naar wat voor mensen Fuji nu zou gaan. Normaal gesproken kwamen de mensen om 14.30, maar ze waren er pas om 15.00 Boos! , Fuji was eigelijk een beetje gestresst , Al die aandacht en al dat geborstel! en dan nog eens ald ie knuffels! waarom was dat nou opeens zo nodig! De mensen waren dan eindelijk aangekomen, In Hun beste kleren Clown dus op 2 meter afstand met je kleren de pony aaien (anders word je vuil Clown ) de moeder en 2 dochters hadden een trailler van iemand geleend en kwamen (zonder mankracht) de pony halen. Nu ja, het 1ste probleem!
Moeder: Hebt u geen stro balen?
Vanity: Waarom?
Moeder: Jah, anders valt de pony mischien om als we in een bocht gaan! Bloos!
Vanity: Verward Neeh, dat hebben we niet hoor *LOL*
Moeder: OOOH Bloos! neeh, dat gaat toch niet
Vanity: maar ze zal haar evenwicht wel houden en als je ze goed vastzet lukt dat wel
Moeder: ah oké Lachen
dus op de Trailler geladen stond ze nog een hele tralalie te maken over dat de pony wel honger zou hebben en dat we zeker waren dat hij niet zou omvallen. Na wat geruststellende woordjes eindelijk de Trailler toe. en gingen ze vertrekken. Nu is daar een nogal redelek moeilijke oprit en zeker om te draaien, nu jah ze had de trailler en auto ook anders kunnen zetten maar dat was duidelijk niet in haar opgekomen Blond Dus heeft ze nog 20min. Liggen wringen en in de haag rijden voor ze eindelijk vertrokken! Ik hoop dat ze héél thuis zijn geraakt. En dat Fuji niet omgevallen is Clown *LOL*

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:47

Uhm, dat eerst deel snap ik niet zo Verward, maar wel ontzettend jammer dat je zerzorgpony nou weg is... Ach gut Het klinkt alsof die moeder niet helemaal weet waar ze mee bezig is?? Verward

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 19:52

nu ja, je hebt tegenwoorig dus al pennymama's Tong uitsteken