Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SaraViavia schreef:Ah die Fries.. Wie zet zoiets daarneer.. Schaam je.
Benieuwd waar die terecht gekomen is.
DDDara schreef:SaraViavia schreef:Ah die Fries.. Wie zet zoiets daarneer.. Schaam je.
Ik denk op de zelfde plek als waar hij vandaan kwam, en daarna slager gok ik hoe wel er weinig vlees af te halen valt......
Hoeveel moeite is het om de moeder van je veulen gewoon wat te eten te geven......... een merrie met veulen aan de voet kan best een beetje invallen, maar dit slaat echt helemaal nergens op
DDDara schreef:SaraViavia schreef:Ah die Fries.. Wie zet zoiets daarneer.. Schaam je.
Ik denk op de zelfde plek als waar hij vandaan kwam, en daarna slager gok ik hoe wel er weinig vlees af te halen valt......
Hoeveel moeite is het om de moeder van je veulen gewoon wat te eten te geven......... een merrie met veulen aan de voet kan best een beetje invallen, maar dit slaat echt helemaal nergens op
DDDara schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En kan de trietse gevallen, de uitgemergelde fries en de bruine die op de voorplek na manen en staart waren afgeknipt en geschoren.....
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ze was zo lief