Het ging lekker! Ondanks het fries..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het ging lekker! Ondanks het fries..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:07

het was niet vandaag maar gisteren..
We waren bij mijn tante in friesland en in Wirdum (manege Lyts Tsjeard ofzo) rijden we altijd als we bij mijn tante zijn..
Ik op Blinky en Mijn zusje op Quinty maar het ging echt lekker..ondanks dat ik sommige dingen niet verstond..tjah fries blijft toch een moeilijke taal Schijnheilig
Lekkere galop ook..alleen een verschil dan bij ons op de manege dat je hier weer met strakkere teugels moer rijden en in Rijen het liefst zo los mogelijk..dus dat was wel weer ff wennen Haha!
En ik heb een handige truuk meegkregen voor het voorover zitten (dit kan alleen met brave pony`s anders krijg je problemen) dat was het naar boven kijken want dan ga je automatisch naar achteren *LOL* Dit vond ik erg handig en ga het zeker ook vaker uitproberen
Nouja dit was het weer..

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:13

wat leuk zeg!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:39

die taal vind ik idd ook geweldig!!! mijn oom en tante hebben een manege in friesland. niet erg grootschaals maargoed. er rijd ook een ponyclub in hun bak.
de ponyclub had toen een spelletjesmiddag en ik ging naast de shetlander van m'n nichtje meelopen, die hobbelde erop mee Haha! dus toen heeft een ander meisje ALLES voor me vertaald, want ik kon bijna niets verstaan Blond een deel wel hoor Schijnheilig
ik vind het iig een hele leuke taal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:45

nouja de les duurde allemaal wat langer omdat Doete (mijn instructrce) alles 3 keer moest herhalen want we verstonden het niet..maar verder wel heel leuk!