Of ik Sammy wilde verkopen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Of ik Sammy wilde verkopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 17:15

Jochem en ik waren afgelopen maandag aan het wandelen op de dijk met Kyra en Sammy (Sammy voor het eerst! Haha! )

Jochem had Sammy vast en ik liep achter hem met Kyra. Er stopte een auto bij Jochem en de mannen die er in zaten vroegen of Sammy te koop was. Dus Jochem zei dat ze van mij was. Maar ik ga Sam natuurlijk niet verkopen!! Verward

Hij bood vanalles: het dubbele wat ik betaald had, of meer. En zelfs een hond! Hij leek zelfs enigszins serieus, beetje apart. Maar hij was al zóóó lang op zoek naar zo'n pony. Is een vosbonte mini-Shetlander zo bijzonder dan? Ze heeft niet eens papieren ofzo!

Achja, altijd leuk om te weten dat ze mijn pony leuk vinden! Schijnheilig Kyra krijgt ook altijd complimemtjes als ik met haar wandel! Ze zijn ook mooi en lief! Ach gut

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:58

Heb geen verstand van mini-shetlanders, maar het is natuurlijk altijd leuk als je paardje andere mensen ook opvalt, en dan ook nog eens zo erg opvalt dat ze hem willen kopen! Heel erg leuk! Enne, lekker zelf houden hoor!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:00

Haha... Een hond ruilen tegen een pony... Haha!
Wat een fantasie... Maar wel leuk dat ze je pony zo leuk vinden...

ellepel

Berichten: 47337
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:09

als ze zo doordrammen over verkopen zou ik die kleine pony maar extra in de gaten gaan houden.
wel raar zoiets , straks nemen ze hem nog mee.

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:29

Klinkt wel erg wanhopig, die man....maar toch wel iets om trots op te zijn, dat iemand je paardje zo graag wil hebben.....

Hier ook op stal meisje een Z paard aangeboden in ruil tegen haar pittige en voor haar toch iets wat te lastige paard, wat eigenlijk nog geen B loopt....wou ze niet!!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 21:10

ellepel schreef:
als ze zo doordrammen over verkopen zou ik die kleine pony maar extra in de gaten gaan houden.
wel raar zoiets , straks nemen ze hem nog mee.


Dat valt wel mee hoor. Mijn pony's staan bij mijn oom en tante thuis. Daar is altijd iemand aanwezig. Er komt niemand zonder mijn toestemming in de wei, daar zorgt mijn tante wel voor!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 23:15

haha en anders letten de ganzen wel op Knipoog
wel vaag zeg!
maar goed dat je sammy niet weg doet! Haha!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:07

Bella schreef:
Klinkt wel erg wanhopig, die man....maar toch wel iets om trots op te zijn, dat iemand je paardje zo graag wil hebben.....

Hier ook op stal meisje een Z paard aangeboden in ruil tegen haar pittige en voor haar toch iets wat te lastige paard, wat eigenlijk nog geen B loopt....wou ze niet!!


hmm dan zou ik toch wel al eens gaan denken, als ik een Z paard aangeboden kreeg Haha!

Maar let idd maar extra goed op je pony, want voor het zelfde geld, komen ze hem van je stelen
xxx