Aaauuuww.. Spierpijn!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Aaauuuww.. Spierpijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-04 15:24

Gisteren sinds tijden weer is paardgereden! Ik ging weer is kijken bij m'n verzorgpony die ik vroeger verzorgde, een shetlander. Die vriendin heeft nu dus een kruising fries erbij gekocht, dus samen naar buiten ik op de shet wat nog makkelijk ging (Pony was niet te stoppen, alleen maar heel hard draven.. en ik denken dat ze altijd zo sloom was niet dus!) en m'n vriendin op haar nieuwe paard..
Terug op stal ook nog even op haar nieuwe paard gereden, en dat zat breed.. Bloos!.. niet normaal, ff door de bak gestapt want andere mensen die erop hadden gereden konden paardlief dus niet meer stoppen omdat het alleen maar heel hard draven was en geen rem meer op zat. Was eigenlijk alleen van plan om te stappen, maar ze vroeg of ik ook wou draven.. dus toch maar gedaan. Ging wel lekker, maar paard ging dus steeds harder draven, toen in galop en steeds harder en ik deed dus helemaal niks geen been geven niks, alleen maar inhouden.. Scheve mond
Was wel leuk, na een paar rondjes galop kreeg ik d'r paard weer terug in stap.. en ging d'r koppie ook lekker naar beneden..

Was wel weer leuk, na een aantal maanden weer is te rijden!
Zit nu dus alleen met vreselijke spierpijn, niet normaal.. echt elke spier doet zeer! Ben ook lekker ziek aan het worden, dus zal wel weer een leuke vakantie krijgen.. Schijnheilig


Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 15:50

Succes met je spierpijn. Wel fijn dat je weer het paardrijden hebt opgepakt!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:46

sterkte met je spierpijn.
Ga lekker in een warm bad liggen of njeem een warme douche, dat wil nig wel eens helpen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeRekers, juniper, Lanoca, wollenmuts en 123 bezoekers