Operatie overleeft

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 23:14

Flower schreef:
Phia wat fijn dat alles zo goed is gegaan!!!!
Heel veel beterschap, en hou je een beetje rustig Haha!


Rustig Verward Hoe gaat dat Boos! Verward Kan je het eten of drinken Verward
Komt niet echt in mijn woordenboek voor. Zal eens verder gaan kijken in mijn woordenboek, misschien kan ik het toch ergens vinden. Schijnheilig Als ik het toch nog kan vinden, dan zal ik het proberen om dat te gaan doen. Cool

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:37

Tjee Phia... Dapper hoor....

Ik ben helaas al heel (veel te) vaak onder het mes geweest... En de narcose lekker rustig uit je lijf laten gaan... Daar zul je nog best even last van houden, maar gewoon wel je rust nemen! Da's het belangrijkste!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:08

Hey muts !

Fijn dat het goed gaat OK dan! We take it easy wha Tong uitsteken Tot Donderdag !.
( mag vast van mam komen dusse Lachen )

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:17

inderdaad niet te snel te veel hooi op je vork nemen. die buikspieren zal je nog wel een tijdje goed voelen. Paarden voeren kan je natuurlijk wel maar uitmesten zou ik toch de eerste 2 weken laten doen door je man. Verder zal je lichaam je wel laten weten wanneer het teveel wordt.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 11:58

wjerdo schreef:
Hey muts !

Fijn dat het goed gaat OK dan! We take it easy wha Tong uitsteken Tot Donderdag !.
( mag vast van mam komen dusse Lachen )



Donderdag gaan we zielepootje 1 en 2 spelen Schijnheilig Haha! Cool .

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:21

Fijn dat het "meeviel" !!!!!!!!! enn nog ff rustig aan he.........

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 13:21

IngridM schreef:
Fijn dat het "meeviel" !!!!!!!!! enn nog ff rustig aan he.........



Dat is het probleem nu juist. IK KAN DAT NIET!!!! Huilen
Henk is gelukkig vandaag vrij en heeft gevoert en gemest. Ik heb gekeken met jeukende handjes. Boos!

Hoe lang duurt het voor dat je weer normaal kan funktioneren????????????

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:38

Veel sterkte Phia,hoe moeilijk het ook is maar ik zou zeker even aan de vermoeidheid toegeven!
Groetjes en beterschap van Lundi

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:44

PhiaBink"]
[quote="IngridM schreef:
Fijn dat het "meeviel" !!!!!!!!! enn nog ff rustig aan he.........



Dat is het probleem nu juist. IK KAN DAT NIET!!!! Huilen
Henk is gelukkig vandaag vrij en heeft gevoert en gemest. Ik heb gekeken met jeukende handjes. Boos!

Hoe lang duurt het voor dat je weer normaal kan funktioneren????????????
[/quote]


Kan je zelfs geen voeremmer dragen? Bij lukte dat nog wel hoor na een dag of 3. Voor de rest moest ik er ook maar bij staan kijken.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 14:12

Ik kan wel wat doen, maar ben na een paar stom dinge iets doen al bek af. Opstrooien en waterbakken vullen in de paddock doe ik. Beetje vegen, gisteren Bep nog even geslingert. Dan heb je 's avonds het gevoel dat je 40 stallen in de eentje heb gemest en 10 paarden heb gereden *LOL* .

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:25

Ik hoop dat je snel weer beter word en gauw weer opknapt zodat je weer de dingen kan doen die je graag zou willen doen.

beterschap

gr

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:43

PhiaBink schreef:
Ik kan wel wat doen, maar ben na een paar stom dinge iets doen al bek af. Opstrooien en waterbakken vullen in de paddock doe ik. Beetje vegen, gisteren Bep nog even geslingert. Dan heb je 's avonds het gevoel dat je 40 stallen in de eentje heb gemest en 10 paarden heb gereden *LOL* .


Je lichaam moet herstellen en dat vraagt heel wat energie. Maar elke dag zal je wat sterker worden.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 15:03

petraaken"]
[quote="PhiaBink schreef:
Ik kan wel wat doen, maar ben na een paar stom dinge iets doen al bek af. Opstrooien en waterbakken vullen in de paddock doe ik. Beetje vegen, gisteren Bep nog even geslingert. Dan heb je 's avonds het gevoel dat je 40 stallen in de eentje heb gemest en 10 paarden heb gereden *LOL* .


Je lichaam moet herstellen en dat vraagt heel wat energie. Maar elke dag zal je wat sterker worden.
[/quote]

Ik hoop het.
Ik denk dat ik maar wat vitamine/energiepillen ga halen. Dan gaat het misschien iets sneller dat die narcose troep uit mijn lijf is.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:45

Narcose met vitamine uit je lijf ?? Uhm Phia dat sprookje gaat niet op hoor Knipoog Geloof mij maar.. Ben net heerlijk in slaap gevallen, terwijl ik dat dat ik in het ZH echt niet meer moe was Tong uitsteken

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 17:53

wjerdo schreef:
Narcose met vitamine uit je lijf ?? Uhm Phia dat sprookje gaat niet op hoor Knipoog Geloof mij maar.. Ben net heerlijk in slaap gevallen, terwijl ik dat dat ik in het ZH echt niet meer moe was Tong uitsteken



Kon toch Verward Ik heb geen ervaring met de na weeen van een narcose. Ben het nu wel zat om haast niks te doen.
Heb Opa en Koos maar een flinke poetsbeurt gegeven. Was echt nodig. Bep uit de paddock gevist en de ukkies uit het land gehaald. Natuurlijk weer te veel gedaan Schijnheilig en nu ben ik moei. Gaaaap .

We gaan elkaar steunen in de ellende dat de na wee van de narcose heet. Haha! Gaaaap

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 18:46

Wonder boven wonder red ik me super hoor Knipoog Ben helemaal niet echt moe of zo. Ben naar de paarden en al geweest.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 20:58

wjerdo schreef:
Wonder boven wonder red ik me super hoor Knipoog Ben helemaal niet echt moe of zo. Ben naar de paarden en al geweest.


Doe is ff niet zo stoer Haha! Schijnheilig Cool Tong uitsteken Bang dat ma je donderdag thuis houdt *LOL* Schijnheilig Knipoog Haha! Cool Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:55

Fijn dat alles zo goed is gegaan, het viel dus reuze mee? Lachen
Fijn hoor Lachen

En nu: Beterschappies en lekker veel water drinken, dat helpt tegen die narcose.
Hopelijk zijn de artsen tevreden wanneer je terug gaat voor controle!