Cer en ik hebben een rare hobby ontwikkeld:
Dravers omscholen

Meet:
Cooltje

Cool is een 7 jarige ruin van 1.55 ( nouja, zijn schoft telt voor 5cm dus hij is kleinig

Wij geloven in de tijd nemen in het voortraject,waardoor je uiteindelijk veel sneller gaat later. We gaan dus pas het zadel erop gooien als hij wat meer ontspannen rond loopt dan dat hij nu doet

Mensen vragen ons vaak hoe we de galop er op krijgen bij een draver, en dan zeggen wij altijd: daar beginnen we niet aan voordat ze recht en rond lopen.
Ter illustratie, vaak is dit dus het begin:

Het weglopen bij het longeren vond hij nog wat spannend. Hij zoekt graag steun bij je en zoals je ziet zijn zijn eerste passen met zijn hoofd op een stokje

En dan willen wij jullie vanaf nu een cursus ' Hoe loop ik een volte binnestebuiten' geven

Even een foto van voren genomen zodat je echt goed kan zien hoe hij de volte pakt.

Hier worden we blij van.

Hierna hebben we afgesloten.
Filmpjes van het longeren laden ook nog. Zal wel vanavond worden aangezien ik eerst sushi ga eten

We verwachten ergens eind deze week met het zadelmak maken te gaan beginnen. Altijd spannend om een volgtopic te openen voordat je weet of dat gaat lukken of niet