Helaas worden er sinds kort ook paardrijlessen gegeven en dan met name voor kleine kinderen, dan heb ik t over de penny doelgroep van 10-14 jaar. Nu heb ik van het lessen zelf geen last van (behalve dat die bak op vervelende tijden savonds laat bezet is), maar met name van die kinderen zelf, vooral een bepaalde groep die laatst is samengevoegd.
Nu heb ik het gevoel dat ze elkaar een beetje aansteken qua gedrag, en dan heb ik het over schijtirritant gedrag als gillen, rennen door de stallen en zomaar spullen van elkaar afpakken, gooien en soms zelfs slopen. Ookal zijn het kleine dingen zoals emmers en halsters, ze vinden het schijnbaar al te grappig..
Wat ze met elkaar doen zal me geen worst wezen, maar wanneer ze dat bij eigenaren doen trek ik wel de lijn, wat dus laatst gebeurd is bij mij en nog wat andere klanten van de stal..
Toen ik sochtends aankwam zag ik meteen dat er wat geklooid was bij mn zadelkast (slot losgemaakt en spullen weg) die ik later terugvond in de sloot verderop.
Nu kan het zijn dat ze onschuldig paardje zijn gaan spelen en een touw nodig hadden, maar gezien de kattenkwaad die ze eerder uitgehaald hadden vind ikdat sterk.
Heb deze ochtend maar een rot ei in hun zadeltas gedaan en hun hoofdstel uit elkaar gehaald, vond t wel een gepaste actie gezien hun aso gedrag echt ff zat was
Heb het obviously direct gemeld bij de eigenaar, maar hij kan er ook niet 24/7 bij zijn en ze komen juist op tijden dat er weinig pensionklanten zijn. Heb fotos laten zien van de schade, maar tis te weinig om naar de politie te gaan voor aangifte ("ja hallo een 13 jarig ponymeisje heeft mn halster gesloopt"

Iemand nog tips wat verder in de tussentijd nog te doen? Vind t een erg rare situatie en vreselijk onopgeoede kinderen