Kan mezelf wel voor mn kop slaan,Muis doorverkocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:08

sorry sorry dat ik jou dag een klotedag maakte.
maar je wist dat hij er maar tijdelijk zou staan.
en hij had geen beter plekje kunnen krijgen.
er word wat met hem gedaan.
kun je niet via de knhs erachter komen wie de eigenaresse is?
(heb ik geen idee van).
maar het is idd niet leuk om te horen dat begrijp ik.


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 17:20

Ja dat wist ik idd wel TongeR, is ook allemaal wel zo, maar toch kwam het als een knal, dat had ik ook niet verwacht hoor, maar het is toch altijd anders dan je verwacht.

Ik vind het wel meer dan ronduit klote dat die nieuwe eigenaresse geen contact meer met me wil... dat doet me nog zeerder denk ik...

Van je fouten moet je leren, ik heb nu weer eens heel veel geleerd..

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:31

Sneu, sneu, sneu...

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:36

SANEX schreef:
Van je fouten moet je leren, ik heb nu weer eens heel veel geleerd..


Heb je nu spijt dat je hem verkocht hebt dan?? Je was er destijds heel stellig in. Ik denk dat je het het beste los kunt laten. Verkocht is verkocht, je hebt er geen grip meer op.

Tenzij je hem terugkoopt natuurlijk! Clown Clown

There is no reality, only perception.

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:01

he wat jammer voor je dat ze geen contact met je willen Ach gut Ach gut

persoonlijk zou ik het wel fijn vinden om geen concact te hebben want mocht het niet goed gaan of ze willen hem weer verkopen kom je weer op hetzelfde punt en ga je er misschien wel aan denken om hem terug te kopen wat je eigenlijk ook niet wilt

maar veel sterkte Ach gut Ach gut

ONDERSCHRIFTLOOS

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:01

Nou ja spijt... nee ,voor hem is het nog steeds beter.
Wel spijt dat ik het op deze manier heb gedaan.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:04

Ik hoef ook geen continue contact, maar wil gewoon 1 keer horen ( en misschien zien ) dat het goed gaat, ervaringen o.i.d.
Toen ik hem net had heb ik zelf de oude eigenaresse opgebeld om dingen te vertell;en en te vragen, zij vond dat heel leuk... ik zou het ook heel leuk vinden
Maarja, niet iedereen is hetzelfde

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:14

Oh god wat erg dat ze geen contact wil dat lijkt me echt echt om gek te worden.. god, kan me er kwaad om maken!! Waarom niet dan?!
Op welke manier had je hem dan willen verkopen trouwens?
Ik heb je verkoopverhalen trouwens een beetje gevolgd en ik denk niet dat ik ivano ooit ga verkopen, hoe poedersuiker de omstandigheden voor mij (-> dus niet voor hem, in dat geval zou ik het wel doen, ik vind ook dat je een goede keuze gemaakt hebt hoor!) ook zijn Verdrietig

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:33

Lenn, ik zou niet weten waarom niet, misschien slechte ervaringen ermee, vind ze me te jong.. weet ik het.
Misschien bang dat ik elke dag jankend aan de foon hang ?

Ik ben echt niet zo'n penny die elke minuut van de dag brieven schrijft,belt en maar lastig valt, wil gewoon even weten hoe het gaat, is dat gek ?

Met andere manier van verkopen bedoel ik dat ik rechtstreeks aan een particulier had willen verkopen, en niet met een tussenstation, als iemand me dan had gezegd geen contact met mij te willen had ik hem niet eens meegegeven Knipoog

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:36

Nee dat vind ik niet gek, ik zou daar zéker begrip voor hebben als ik een nieuw paard had gekocht Dus je belde en je vroeg dat en ze zei gewoon 'nee' zonder reden? Jeetje...

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:38

Nee heb haar niet gesproken, heb het viavia zeg maar.
Iemand hier op bokt rijd bij de mensen aan wie ik maffick verkocht heb, en die vertelde het me.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:40

Oh.. hmm dan bel je toch of je hem niet nog een keer mag zien en dat je haar niet zal stalken.. ik wed dat ze dan geen nee durft te zeggen

Duhelo

Berichten: 28501
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:42

gewoon telefoonnummer opzoeken en eens bellen
verhaaltjes via ia woren verdraaid if zelfs uitgevonden
succes!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:45

Ik zou niet afgaan op via-via praat, maar de nieuwe eigenaresse zien te achterhalen en het op de man/vrouw af vragen of je nog een keertje mag komen kijken.
Kan me haast niet voorstellen dat mensen je bot zouden zeggen dat het niet mag Zo zou ik niet zijn in ieder geval....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 20:45

Ga ook nog zeker bellen naar degene aan wie ik hem verkocht heb en vragen of zij het nummer/adres hebben. Kan ze nu niet bereiken helaas.
Ik weet verder nog niets, hoe ze heet o.i.d dus Dutske, ik kan niet het telefoonnummer opzoeken, daar moet ik meer voor weten

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:40

Jeetje idd is het nog niet zolang geleden dat je hem verkocht hebt ( had even dat topic gekeken en dat was op 29 Dec. ),ik zou sowieso mijn paard niet weg kunnen doen, maar ja, soms moet je wel door de omstandigheden. En jij hebt toch een speciale band met hem gehad.
Maar op 'viavia'moet je niet afgaan, blijf proberen om aan het telefoonnummer te komen en bel , dan hoor je het zelf. Het is zo heel erg definitief nu hij zo ver weg is, ik denk dat je het misschien nog niet zo beseft had ? Omdat je zo naar hem toe kon gaan wanneer je wilde ?
Misschien is er iemand op Bokt uit die omgeving die een beetje voor je kan rondkijken ? Sterkte meissie, in ieder geval !!!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 15:59

Balen, kan me voorstellen dat dit hard aan komt....

Maar aan de andere kant, je hebt hem zelf verkocht, wist dat ie naar een handelaar ging, en wist dus ook dat hij weer verkocht zou worden. Dat het zo snel is gegaan is misschien wel een voordeel, is het dus toch nog een vrij geliefd paard. De grootste rotbok, zal niet zo snel een nieuw thuis vinden.

Probeer het los te laten , dat brengt voor jou ook een stuk rust....
Sterkte Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

carrie79

Berichten: 1002
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:27

Ik zal mijn ogen en oren eens voor je open houden hier in de omgeving. Als ie in Zwolle staat is ie wel erg dicht bij me in de buurt! Mocht je nog meer info over de nieuwe eigenaars krijgen zeg het dan ik wil gerust voor je uitkijken.

Het is heel vervelend hoe het gegaan is, helaas verander je daar niets meer aan. Ik weet hoe je je voelt een paard van mij is al 6 jaar geleden verkocht en als ik aan hem denk kan ik er nog van janken. (maar ja naar australie vlieg je ook niet eventjes heen...).

Sterkte!

je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten ;)

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:15

Atheentje, hij staat in omgeving Zwolle, kan dus ook best er om heen zijn.
Binnenkort ben ik vlakbij hem in de buurt, ga nl op excursie naar Raalte ( jouw plaats Knipoog ) en naar Heerde, straks zie ik hem daar prompt in de wei staan ofzo, dat lijkt me schrikken

SPCB
Berichten: 162
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:35

Sneu voor je zeg. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:54

Ik wordt hier dus spontaan misselijk van...
Ik heb van de zomer ook mijn soulmate verkocht... En van daaruit is hij ook weer doorverkocht. Ik heb nog regelmatig contact met de vrouw aan wie ik hem heb doorverkocht, en zou met haar, naar zijn nieuwste stal gaan, maar daar is het nog niet van gekomen...
Wat nou als ik hem ook niet meer mag zien... Verdrietig

En ik snap jou emoties nu dus ook heel goed Ach gut . Maar ik kan me ook niet voorstellen dat de nieuwe eigenaresse echt geen contact wil... Mailen/bellen af en toe is toch geen reusachtig probleem? Ik denk dat ze het inderdaad verkeerd begrepen heeft, en een stalker/pennymeisje verwacht (want het zijn tenslotte alleen maar pennymeisjes die zo'n band met een dier opbouwen ) . Probeer het toch...

You don't need eyes to see, you need vision.
De Jack Meagher methode is dè oplossing voor al je ontspanningsproblemen

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 23:13

Ja ik probeer nog steeds Knipoog Kan alleen de stal waar ik hem heen verkocht heb niet bereiken helaas.
Ik bedoel , ik kan altijd een keer bellen, als het haar dan nog niet aanstaat mag ze het me dan zeggen, maar nu weet ze niet eens wie ik ben dus kan ze me nog niets verwijten
'
Ik kan een penny zijn ( met mn shetjuh Haha! ) Maar met dit soort dingen ben ik bloedserieus

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:05

Hmm, ik woon in Zwolle... je weet zeker nog niet waar die mensen m gaan stallen? Anders kon ik ff voor je kijken Lachen.

Hevonen

Berichten: 5593
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 14:14

Heel moeilijk voor je. Maar goede kans dat hij nu juist wel een goed huis treft, ze kennen hem niet en hij was snel verkocht, wat jou veel moeite kostte: ze moeten dan toch iets in hem zien.
Ik ken een merrie die de afglopen 4 jaar 8 keer van eigenaar is gewisseld omdat het zo'n rotpaard zou zijn. Nu is zij sinds vier maanden bij haar huidige bazin en het gaat prima! Paard gedraagt zich heel goed, heeft een vriendje gevonden (echt liefde op het eerste gezicht) bazin was trouwens wel gewaarschuwd, maar alles gaat probleemloos. Dit paard stond bekend als moeilijk en vals, echt gemeen. Niets van te merken.
Het kan dus ook heel goed gaan.

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:52

ja dat is zeker niet leuk om te horen en vooral als je je niet lekker voelt,maar je bent niet de enigste hoor Ach gut

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ninaka, Poety, wollenmuts en 40 bezoekers