Jerom over een hekje gesprongen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Jerom over een hekje gesprongen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-04 23:31

Gister heeft mijn bijrijdster Jerom even voor mij losgegooid want het werd dringend tijd dat ik mijn vader eens opzocht in Groningen.

Kom ik vandaag op stal en krijg ik van de staleigenaar te horen dat Jerom over een hekje gesprongen is tijdens het losgooien..... en niet zomaar een hekje.... het hekje is namelijk ruim 1.60 meter hoog. Hij ging er met gemak overheen en mijn bijrijdstertje stond heel vreemd te kijken.

Vandaag kwam ze naar me toe om te zeggen dat ze het heel erg vondt wat er gebeurd was, maar jah... dat had mij toch ook kunnen overkomen!!! Hij heeft zoiets nog nooit eerder gedaan. Zij kan er ook niks aan doen! EN het is allemaal goed afgelopen. Volgende keer het stroomdraadje maar vast doen als ik hem losgooi. Ik hoop dat hij er dan niet overheen springt.

En dan te bedenken dat Jerom 2 weken geleden nog superkreupel liep, 18 jaar is en ik heb nog nooit met hem gesprongen.... en nu is hij gewoon weer superfit! Paarden blijven toch raadselachtige wezentjes........ Haha!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 11:12

zo dat was wel effe schrikken voor je bijrijster, en jij zeker zegge:doet hij anders nooit!!!!!! was al met al een gelukje bij een ongelukje

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 11:15

doet tie anders nooit, lol Lachen