wedstrijdverslag onderlinge wedstrijd springen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 16:43

Vandaag ging het heel goed. Ik reed met zijn tweeën en was eerste met 46,5 punten voor de stijl. We hadden ook een oefenronde en die ging wat minder Haha! Brando vond de dubbel niet zo leuk, en stopte. Ik zat op zijn hals en kon niet meer rechtop komen Clown Dus toen moest ik me wel laten vallen!! Haha! Haha! Haha! Geen pijn, hard gelachen. Maar in de normale ronde ging het super. Ik sprong dus 90cm.

Mijn beste vriendin ging ook super. Zij sprong 70 cm en reed ook met zijn tweeën in de klasse. Zij werd eerste met 53,5 punten voor stijl!!!

Brando heeft dus goed zijn best gedaan en weer 2 rozetjes en 2 bekers voor ons gewonnen!!! Party!! Party!! Party!!

Groetjes Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:20

netjes hoor niet verkeerd! Ik durf het niet meer hoor dat springen brr veel te eng!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:30

Wow wat hoog zeg 90 cm...durf ik denk ik niet! Maar wel goed zeg!!! Gefelicibokt! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 17:33

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik vond 90 zelf ook wel hoog klinken, maar eigelijk viel het wel mee. Ik ga waarschijnlijk de volgende keer onderling al L starten (1 meter dus) Party!! Party!! Party!! Dat kan Brando met gemak denk ik. Hij heeft er namelij ook heel veel lol in en ik ook! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 22:04

gefeliciteerd hoor met je eerste plaats
en een hoge stijl hoor... ik krijg nooit zo'n hogen stijl maar ja ik ben dan ook drukker bezig om queen foutloss ron te krijgen dat ze niet gaat stoppen en dat ze foutloos rondspringt vind ik veel belangrijker.... enne springen iz cool he?

Love the life that you live, live the life that you love

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 22:13

Bedankt voor je reactie! Springen is inderdaad cool. Echt het leukste wat er is. Morgenavond weer lekker springles.
En ik was ook wel blij dat Brando foutloos was. Ik had gedacht dat hij wel wat zou weigeren, maar dat deed hij niet. Hij was niet eens kijkerig ofzo. Vandaar dat ik dus ook wel rustig was en daardoor aardig netjes het parcours af kon werken. Mmmmm, ben trots op mijn knollie... Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 17:24

Gefeliciteerd joh! Laiser deed het ook al zo goed op wedstrijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, JudithO, Koekie73, monsera, XxMariellexX en 132 bezoekers