Twee kwebbeltantes op bezoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Twee kwebbeltantes op bezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 20:38

En ik geloof dat ik de grootste kwebbeltante was Bloos

Eerst kwam Horseless naar me toe. We zijn samen naar Karan geweest en hij heeft lekker even dol gedaan in de buitenbak. En toen was hij vies. behoorlijk vies. We besloten om Richtje dan maar te laten poetsen want die zou iets later komen. (trein was kapot, jaja leven de ns)

Toen Richtje opgehaald en Karan lekker in de blub laten staan. Daarne natuurlijk even Karan bewonderd en de andere bokkers laten zien. Dat was Sophie, Blando(hilde) en natuurlijk de beruchte Caitlin.

Omdat de lessen al waren begonnen konden we niet meer rijden. dat was natuurlijk wel erg jammer. Vond ik. Maar nu hebben ze een goede reden om terug te komen, niet dan?

Ik vond het in ieder geval heel gezellig.

Enne nogmaals sorry dat ik wat te laat was. Tja spoor dicht, brug open, file door gekantelde vrachtwagen en een ambulance die er door moest. Schijnheilig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:44

Tja, de NS
Terugweg is helemaal goed gekomen, hoewel we ons ernstig afvroegen of de trein uit Eindhoven echt naar Utrecht zou gaan (was een hele oude, kleine trein die je eigenlijk op de korte stukjes verwacht). We waren duidelijk niet de enige die twijfelden, stapte zelfs iemand weer uit vlak voor ie ging rijden Haha!

Maar was heel gezellig En ik kom hem snel nog eens uitproberen Knipoog
Moet je eigenlijk ook een keer bij muts langskomen Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:49

Richtje schreef:
...hoewel we ons ernstig afvroegen of de trein uit Eindhoven echt naar Utrecht zou gaan (was een hele oude, kleine trein die je eigenlijk op de korte stukjes verwacht)...


Klopt wel hoor, normaal is dat de stoptrein van Utrecht naar Eindhoven (en die doet er twee keer zo lang over als de intercity). Haha!

Maar leuk te horen dat het zo gezellig was!