Cito

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Cito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:17

wow morgen vvito toets .... lekker kauwgom kauwen (jaahaaah we mogen voor het eerst in ons leven kauwgom in de klas Bloos! )

ze verwachten dat ik 546 ga halen en das natuurlijk niet mis..... (al zeg ik het zelf Schijnheilig )

daar ben ik wel tevreden mee ga VWO doen das al zeker maar ben toch zenuwachtig hoor......

alleen iemand tips voor wereld oriƫntatie en studievaardigheden daar ben ik zoooo slecht in vergeleken met de rest (had alles bovengemiddeld behalve dat)

en met oefenen kom ik hiemree ook niet al te best vanaf

de juffrouw zegt dat ik hier wel goed in ben maar dat ik teveel nadenk Schijnheilig

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:22

Veel succes, gewoon goed je gedachte erbij houden!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:23

succes, als je echt vwo-niveau aankan is die toets een eitje! (ja ik spreek uit ervaring). Toen ik die toets moest doen (ong 7 jaar geleden) hadden we dat helemaal niet van tevoren geoefend, is dat weer nieuw? of was mijn school gewoon raar?

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:29

succes. enne je leven hangt er niet vanaf hoor. op de meeste scholen kijkt de groepsleerkracht meer naar het kind zelf dan naar zijn gemaakte cito. maar meer naar wat hij van je verqwacht en wat hij denkt dat je aankan. enne gewoon rustig aan dus enne alles komt goed!! succes ermee!!!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 23:53

Wij hadden ook niet zo'n uitgebreide voorbereiding maar ja ik geloof dat het ook alweer een jaar of 13 geleden is dat ik de citotoets deed. En ook bij ons was het oordeel van de leerkracht voor de vervolgopleiding belangrijker dan je score op de citotoets.

Wij hebben overigens wel 1 oefencito gemaakt (van het jaar ervoor) hier scoorde ik 550!
De echte cito scoorde ik 547.

Succes ermee in ieder geval en mocht de score wat tegenvallen: niet getreurd je komt er wel!