Eerste x met breit in de les......boem op de grond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Eerste x met breit in de les......boem op de grond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 17:43

Breitje heeft het erg naar zijn zin op zijn nieuwe stalletje *LOL* zo erg dat breitje lekker voorwaards is geworden en erg fris is met rijden *LOL*
Ik reed gisteravond voor het eerst met hem in de les, hij vond het allemaal erg spannend, had de sneltrein gang er af en toe in zitten maar was op een paar sprongen opzij na super braaf OK dan!

Omdat breit nog niet zo lang onder het zadel is en nog erg jong is rij ik niet de hele les mee dus na ong 40 min ging ik uit stappen....

De rest van de les ging springen en dat was natuurlijk wel intressant om te zien *LOL* Dus ik zat lekker onderuit gezakt met een lange teugel op mijn paard rondjes te stappen en ondertussen naar het springen te kijken....

neemt breit ineens vanuit het niets een giga sprong de lucht in Bloos! Ik lag er al naast voordat ik er erg in had Clown En had ook helemaal niet door wat hij nou deed, zo snel ging het Cool Mijn bijrijdster reed achter me op een andere paard en die had mooi uitzicht en lachte mij natuurlijk vierkant uit toen ik met mijn assje op de grond terecht kwam Schijnheilig

Ze vertelde dat hij de lucht in sprong en toen een beste bok der achter aan gaf Bloos! ... Breitje bleef braaf stil staan een meter of 3 van mij af en had echt zo'n ondeugend hoofdje net of die mij ook aan het uitlachen was Tong uitsteken vond het wel grappig, de eerste keer dat ik van breitje ben afgepleurd Tong uitsteken

Maar ik vind hem nog steeds lief, mijn ventje Lovers

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 17:50

En deze keer blijft je zeker bij Tong uitsteken
Ik weet het ook nog precies toen ik voor het eerst van Nancy viel Haha!

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:47

Tja eens moet de eerste keer zijn.
Verder geen pijn gedaan?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 18:53

Viel op mn stuitje en voelde het zo naar boven in mn rug schieten.... toen ik thuis kwam ff onder de warme douche gestaan en een rug massage van me vriendje gevraagd en toen voelde het een stuk beter. Vandaag beetje stijf maar valt allemaal reuze mee. Heb weleens een hardere landing gehad Clown

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 18:54

mijn mams was trouwens gelijk in de stress, die vind het allemaal maar eng en is bang dat ik vanalles breek dat vond ik wel een beetje sneu maar ik zelf kon er wel om lachen Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:55

Ah gelukkig valt het mee ... ik moest er stiekem wel om lachen. Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 18:57

haha. Iedereen stond te lachen Haha! Het was ook wel een grappige stunt van breitje :p die vond het ook wel grappig volgens mij