Staat jouw paard buiten met halster om?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Lusitana

Berichten: 22430
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Staat jouw paard buiten met halster om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:38

Er zijn genoeg verhalen van mensen die geen verstand van paarden hebben die met weet ik het wat.
Of ze vangen je paard, of niet. Als ze niet bang zijn, verzinnen ze wat, als ze bang zijn, pakken ze ook geen paard aan een halster vast...

Betreffende fotos, geheel off topic, geen idee over welk hek je het hebt, maar als je paard meer dan 20 hectaren en vriendjes heeft om zich te vermaken, en genoeg te eten krijgt, is uitbreken niet iets dat in ze opkomt.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue * * [ITP] Weer eens een update uit Portugal *
Facebook: * Opvang Paarden Portugal * * Vrienden van Vincent * Insta:machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal


Monique1963

Berichten: 8626
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 23:20

Sinds mijn paard met haar halster is blijven hangen aan het schuifslot van haar deur en het hele ijzeren (nieuwe) slot aan gort getrokken heeft, blijft er nergens meer een halster om. Niet in het land, niet op stal. Ben me helemaal wezenloos geschrokken hoeveel geweld er moet hebben gestaan op haar neus en gezicht om dat zo verbogen te krijgen. Gelukkig en wonder boven wonder heeft ze zichzelf niet beschadigd. En het ijzer stond eng verwrongen omhoog, dus je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Dus bij mij staan ze allemaal helemaal bloot ;-)

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 bezoekers